ناگلزمن پاری سن ژرمن
| | | | | | |

مصاحبه ناگلزمن و کومان قبل از بازی در برابر پاری سن ژرمن

کینگزلی کومان:

مربی ما را به خوبی آماده کرده است بنابراین هیچ غافلگیری نداریم. پاریس یکی از محبوب ترین هاست، اما ما هم همینطور.

درباره امباپه!؟

من نمی دانم او بازی می کند یا نه. من با او صحبت نکرده ام، فقط کمی با کیمپمبه. فردا خواهیم دید.

درباره بحران اخیر بایرن

ما در سه بازی اخیر متوالی پیروز شده ایم. و این راهی است که باید طی کنیم. همیشه مراحل بدی در فوتبال وجود دارد. حتی اگر پاری سن ژرمن تیم بزرگی باشد، هر چیزی در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است.

درباره نقشت در بایرن!؟

من در هیئت مدیره تیم هستم. احساس بسیار خوبی دارم. سعی می کنم به هم تیمی های فرانسوی ام کمک کنم. امیدوارم فردا هم بتوانیم در زمین مسابقه نتیجه خوبی بگیریم.

در مورد گلزنی در فینال لیگ قهرمانان اروپا 2020 مقابل پاری سن ژرمن این یکی از بزرگترین لحظات دوران حرفه ای من بود. پس از آن، گل به من بال داد. اما این مدت ها پیش بود. اما خاطره خوبی است. من همچنین دوست دارم به دوران حضورم در پاری‌سن‌ژرمن فکر کنم.

در مورد بازگشتت به پاریس!؟

خیلی خوشحالم که به اینجا در پاریس برگشتم. اینجا فضای فوق العاده ای بود. مطمئناً فردا پی اس جی حریف خوبی خواهد بود، اما من همیشه دوست دارم اینجا باشم.

یولیان ناگلزمن :

مساله بازی فردا اینست که از رسیدن توپ به مسی نیمار و امباپه جلوگیری کنیم. اما فقط آنها نیستند. پاریس همچنین مدافعان کناری سریع و بازیکنان با استعداد دیگری دارد. اما پاریس سنت ژرمن نیز به این فکر می کند که چگونه بازیکنان ما را متوقف کند. فرم بازیکنان در روز بازی تعیین کننده خواهد بود.

3 دفاعی یا 4 دفاعی در بازی فردا؟
ناگلسمن :

من تا الان در این مورد تصمیم گرفته ام. اما ترکیب مهم نیست. مساله مهم بیشتر به تقسیم فضا مربوط می شود. شما می توانید در هر چینشی خیلی خوب و در هر چینشی خیلی بد بازی کنید.
لیگ قهرمانان برای پاری سن ژرمن اهمیت زیادی دارد. شرایط دو تیم مساوی است؛ شانس 50:50 است. ما سعی می کنیم یک بازی خارج از خانه خوب انجام دهیم و راه را برای بازی برگشت هموار کنیم. من بسیار مطمئن هستم که فردا یک بازی عالی انجام دهیم و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

در مورد اینکه چطور اینقدر مطمئن بود که امباپه بازی می کند:

مطمئن نبودم. فقط گفتم تیم را طوری آماده می کنم که انگار او بازی می کند. من دکتری نبودم که روی او آزمایش انجام دادم. اگر فرض میکردم که او بازی نخواهد کرد، آنوقت بازی میکرد، و آنگاه مردم می‌گفتند ناگلزمن یک احمق است.

ناگلسمن در مورد یان زومر :

عملکرد او بسیار خوب است، بازی او با پاهایش نیز خوب است. شروع او چندان آسان نبود. یان یک پسر باهوش است که بسیار بدنبال عملکرد فوق العاده از خودش است. شما همیشه این احساس را دارید که می توانید به او تکیه کنید. خیلی خوشحالم که او را داریم.
همیشه خوب است که بخواهیم در هر بازی پیروز شویم. ما فردا هم می خواهیم اینکار را انجام دهیم. اگر برنامه خود را پیش ببریم، مسی و امباپه نباید فضای زیادی داشته باشند. برنامه ما این است که فضاها را تنگ کنیم. آنها زمانیکه به فضایی که می‌خواهند برسند خطرناک هستند.

در مورد یاکوب یانکتو بازیکن اهل چک که معلوم شد همجنسگرا هست:

من این کار را شجاعانه می دانم، اما باید عادی باشد. دنیا بسیار رنگارنگ و پر از تنوع است. این برای جامعه خوب است. فکر می کنم که اینکه نتوانی بیرون بیایی و در جامعه ظاهر شوی می تواند بسیار استرس زا باشد. این باید عادی شود. خوشحالم که او این کار را کرد.

درباره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا :

همه ما می خواهیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم. قهرمانی در بوندسلیگا بسیار مهم است، اما در رسانه ها آن اهمیت را ندارد. بر این اساس، لیگ قهرمانان برای باشگاه و برای من بسیار مهم است.

در مورد انتقاد از بازیکنانش پس از بازی بوخوم:

وقتی بچه هایم را سرزنش می کنم، همیشه به آنها می گویم که اینکار به این دلیل است که می دانم پتانسیل زیادی [در آنها] وجود دارد. این موضوع در مورد بازیکنان من نیز صدق است. اگر عصبانی می شوم، فقط به این دلیل است که می دانم آنها بازیکنان فوق العاده خوبی هستند و می توانند بهتر عمل کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید