تونالی اینتر
| | |

غیر رسمی: ساندرو تونالی به اینتر پیوست، 30 میلیون یورو به علاوه پاداش

فوتبال724– اسکای اسپورت ایتالیا ادعا می کند که اینتر به خرید ساندرو تونالی ، هافبک برشیا ، با مبلغ 30 میلیون یورو به همراه پاداش های مربوط نزدیک است.

جیانلوکا دی مارتزیو در مورد نقل و انتقالات گفت که توافق نزدیک به اتمام بین این دو باشگاه است، پس از اینکه تونالی تصریح کرد ترجیح او سن سیرو است.

علی رغم بزرگ شدن به عنوان هوادار آث میلان، این بازیکن 20 ساله در برنامه آنتونیو کونته برای اینتر قرار دارد، که در حال حاضر دیگر ملی پوش های ایتالیا، استفانو سنسی و نیکولا بارلا را در اختیار دارد.

تونالی در اولین فصل بازی خود در سری آ، در 23 بازی یک گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل داده است، در حالی که همچنین سه بازی هم برای تیم ملی بزرگسالان ایتالیا انجام داده است.

یوونتوس، منچستریونایتد، آرسنال، فیورنتینا، بارسلونا، ناپولی و پاری سم ژرمن همگی به دنبال تونالی بودند، اما اکنون به طور گسترده ای گزارش شده است که تونالی به اینتر می رود.

رئیس باشگاه برشیا، ماسیمو سیلینو گفته بود که 50 میلیون یورو برای تونالی می خواهد، اما بیماری همه گیر کووید-19 بر ارزش قیمتها در بازار نقل و انتقالات تأثیر گذاشته است.

اسکای اسپورت ایتالیا ادعا می کند که عصر امروز یک معامله به ارزش 30 میلیون یورو به علاوه پاداش های متعدد مربوط به عملکرد انجام شده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید