| | |

کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک قبل از بازی با یونیون برلین

«لئون گورتسكا نيكلاس زوله لوكاس هرناندز و مارک روكا بازی فردا را از دست خواهند داد. مارک پس از آخرين باز در لايپزيگ مصدوم شد. او شروع به تمرين كرد اما مجبور شد دوباره تمرینات را متوقف کند. لوكاس كبودی دارد که هيچ ربطی به عضلات شکم ندارد، اما دردناک است.

امیدواریم که لئون و لوکاس بتوانند در پاریس در دسترس باشند. هم نیکلاس و هم لئون دچار مشکلات عضلانی هستند، اما آسیب دیدگی لئون خیلی جدی نیست. نیکلاس در پاریس نخواهد بود.»

Image

در مورد اینکه آیا او در حال حاضر به باری با پاریس سنت ژرمن فکر می کند یا خیر:

«ما می خواهیم مقابل یونیون برلین نیز برنده شویم، اما این کار دشوار خواهد بود. همچنین اطمینان حاصل خواهیم کرد که حجم کار بازیکنان خود را کنترل خواهیم کرد. اما سه امتیاز فردا هدف اصلی ما است.»

Image

در مورد آینده کاریتان؟

«سوال بعدی!»

Image

در مورد آخرین اظهارات کارل-هاینتس رومنیگه مبنی بر اینکه تیم در این هفته های مهم به آرامش و تمرکز نیاز دارد:

«من یک سال و نیم است که سرمربی هستم.سال گذشته تیم از لحاظ کیفی بهتر بود. معهذا ما در بوندسلیگا با هفت امتیاز پیشتاز هستیم و همچنان میتوانیم در پاریس به نیمه نهایی برسیم. با کادر مربیگری خودم کلی حال میکنم. شما این موضوع را میتوانید در تیم ببینید. من پیامهای زیادی دریافت کردم که حاوی تبریک به من بودند و می گفتند: این تیم الهام مطلق است (بخاطر بازی که جلوی پاریس سنت ژرمن انجام دادیم). آن بازی به ما شهامت داد. ما مطلقا روی کارمان متمرکز هستیم.

من احساس میکنم تیمم به من وفادار است. این موضوع مهم است. حتی بازیکنانی مانند روکا و سار که بازی نمی کنند، حرفه ای هستند. حتی اگر خیلی بازی نکنند، همیشه عملکردی 100% دارند. دارم سعی میکنم همه مسائل را در جهت منافع باشگاه حل کنم. نمیخواهم در مورد موضوع دیگری اظهار نظر کنم. نمیخواهم دیگر اظهار نظر کنم. ما چنین تیم بزرگی داریم و مستحق آرامش در طی چنین مرحله مهمی هستند. همه باید به این موضوع پایبند باشند.»

Image

«ما فردا چند بازیکن جوان را با خود خواهیم برد. کریستوفر اسکات هفته گذشته در لایپزیگ کنارمان بود. برخی دیگر نیز ممکن است فرصتی برای بازی پیدا کنند. برای تانگوی نیانزو 90 دقیقه بازی هنوز خیلی زود است. اما ما برای ورود او در طول بازی در حال برنامه ریزی هستیم.

او دو مصدومیت جدی داشت و مدتها از میادین بیرون بود. او در ضربات سر بسیار قوی است و درگیرانه بازی می کند، اما همچنین راه حل های خوبی را برای مالکیت توپ دارد. او بسیار جوان است و پتانسیل بالایی برای پیشرفت بیشتر دارد. ما می توانیم منتظر آن باشیم.»

در مورد اسکات :

«ما در حمله به گزینه های دیگری احتیاج داریم و کریس می تواند در تمام پست های هجومی بازی کند. خوب است که به لطف کار در آکادمی بتوانیم به این بازیکنان جوان برگردیم. سرعت خوبی دارد، می تواند دریبل بزند، و چیزی برای از دست دادن ندارد. او می تواند آزادانه بازی کند.

 

در مورد در دسترس بودن پاوارد و سانه :

«آنها امروز یک جلسه سبک دو گذراندند، که برای آنها خوب بود. آنها در چند هفته گذشته بازی های زیادی انجام داده اند. خوب بود که این موضوع را مد نظر قرار می دادیم و کمی فشار را کاهش می دادیم. اینکار آنها را در چند بازی آینده پیش می برد.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید