| |

گریزمان : وقتی به بارسلونا‌ رفتم واقعا نگران واکنش هواداران اتلتیکومادرید بودم

به گزارش فوتبال۷۲۴ آنتوان گریزمان اعتراف کرده است که نگران استقبال هواداران اتلتیکو مادرید پس از انتقالش به بارسلونا در سال 2019 و پس از بازگشتش به این باشگاه در تابستان گذشته بوده است.

با این حال، این بازیکن 30 ساله مطمئن بود که می تواند اعتماد هواداران لوس کولچونروس را با تمام توانش در این فصل در زمین به دست آورد، و او به وضوح اعلام کرد که از حضور در ورزشگاه واندا متروپولیتانو راضی است.

گریزمان به تله فوت گفت:🔻

«نگران بودم [در مورد اینکه هواداران اتلتیکو چگونه از من استقبال کنند]».
می‌دانم که شروع بدی داشتم، اما می‌دانستم که تمام تلاشم را در زمین انجام خواهم داد تا روحیه‌ام را بالا ببرم و تا اینجا همه چیز واقعاً خوب پیش می‌رود.”فکر می کنم آنها مرا به خاطر آنچه هستم دوست دارند، بنابراین برای همه عالی است. درست است، من یک مربی [دیگو سیمئونه] دارم که به من اعتماد دارد، باشگاهی که به من اعتماد دارد. همسرم خوشحال است، فرزندانم خوشحال هستند. من چه در خارج از زمین و چه در زمین بسیار خوشحالم.”

گریزمان در ادامه دلایلی را بیان کرد که چرا دوره دو فصلی او در بارسلونا یک فاجعه نبود، علیرغم اینکه ایده آل نبود.

گریزمان افزود: 🔻

«از رفتن [به بارسلونا] بسیار خوشحال بودم، هم تیمی های باورنکردنی داشتم.
“از مربیان چیزهای زیادی یاد گرفتم، اگرچه گاهی اوقات بازی نمی کردم و سخت بود. این فاجعه هم نبود، زیرا من همیشه در هر فصل تقریبا 20 گل به ثمر رسانده ام. برای من افتخار بزرگی است که در بارسلونا بازی کرده اند.”

مهاجم فرانسوی تاکید کرد که تیم ملی او از زمانی که کریم بنزما و کیلیان امباپه همکاری فوق‌العاده‌ای در خط حمله داشتند، پیشرفت زیادی کرده است.

گریزمان خاطرنشان کرد:🔻

“گاهی اوقات کمی در زمین می ایستم تا بازی آنها را تماشا کنم، فوق العاده بود.”
هر چه آنها بهتر باشند، برای ما بهتر خواهد بود زیرا ما موقعیت‌ها و گل‌ها را خلق می‌کنیم. خیلی خیلی بهتر

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید