آدامز
| | | |

آدامز : اوبامیانگ از آرسنال می رود، ما دیگر مدعی قهرمانی نیستیم

فوتبال724- تونی آدامز اسطوره آرسنال معتقد است که این باشگاه در طول پنجره نقل و انتقالات تابستانی با خطر از دست دادن پیر امریك اوبامیانگ روبرو است و ادعا می كند كه سیاست فعلی نقل و انتقالات آرسنال مانع از به چالش کشیدن قهرمانی در لیگ برتر خواهد شد.

آدامز به اسکای اسپورت گفت:

احتمالاً او می‌خواهد از آرسنال خارج شود.

من اصول [مربی سابق] آرسن ونگر را دوست داشتم، که هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نبود، و اگر بازیکنان از نظر مالی برای این باشگاه معقول بودند، بازیکنان را به سمت ما جذب می کردند.

او با این کار آشنا بود و هر سال سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را بدست می آورد، اما آنها در راه جذب بازیکن ایستادگی می کردند بنابراین ما تبدیل به باشگاهی شدیم که بهترین بازیکنان را می فروشد.

آدامز امیدوار است که سرمربی فعلی مایکل آرتتا در مورد ماندن ستاره خط حمله تیم و همچنین امضای قرارداد احتمالی با او حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

اگر من مربی بودم می گفتم: به هیچ وجه اوبامیانگ فروشی نیست، ما فقط باید جذب کنیم و بازیکنان را از طریق آکادمی بیاوریم و بهترین بازیکنان خود را حفظ کنیم.

مدافع سابق فاش کرد که وی پیشنهاد انتقال به منچستریونایتد را به دلیل جاه طلبی این باشگاه در روزهای بازی خود رد کرد.

وی گفت:

الكس فرگوسن برای جذب من آمد اما من نمی خواستم بروم و به رئیس گفتم:” آیا ما در باشگاه آینده نگری و‌جاه‌طلبی داریم؟ ”

او گفت: “نگران نباشید، ما مقدار زیادی پول تزریق می کنیم و می خواهیم به کورس قهرمانی بگردیم.”

من ماندم و بقیه حوادث در تاریخ است. دنیس برگکمپ آمد و نیکلاس آنلکا، پاتریک ویرا، امانوئل پتی، رابرت پیرس و ما پنج برنده جام جهانی در این تیم داشتیم.

وی گفت:

امروز این باشگاه کاملاً متفاوت است و فکر می کنم پیوستن به آرسنال برای بازیکنان اصلا ایده‌آل و جذاب نیست.

اکنون به نظر می رسد که ما بهترین بازیکنان خود را می فروشیم و شما هرگز قصد رقابت با آن تیم‌ها را که تمام بهترین بازیکنان شما را هدف قرار می‌دهند ندارید.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید