لاماسیا بارسا
| | |

بویان : مدیران بارسا هیچ برنامه ای برای لاماسیا ندارند

فوتبال724– بویان کرکیچ مهاجم پیشین بارسا پس از نقل و انتقالات اخیر بارسلونا، از کسانی که در نوکمپ مدیر هستند خواسته است تا به آکادمی مشهور لاماسیا اعتقاد بیشتری داشته باشند.

وی در مصاحبه با اسپورت گفت:

بارسا برنامه ای دارد یا بهتر است بگوییم آنها یکی داشتند و من از آنها می خواهم که به برنامه گذشته برگردند.

رئال مادرید همواره به عنوان باشگاهی شناخته می شود که خریدهای خوبی دارد، در حالی که در نیوکمپ آن مکان مقدس سازنده ما‌بوده است. لاماسیا همیشه در بارسا پررنگ بوده است.

بدون آن روش زندگی ما هرگز نمی‌توانستیم از مسی، ژاوی یا اینیستا یا بسیاری دیگر لذت ببریم. این سه بازیکن نه تنها در موقعیت های بزرگ تاریخ بارسلونا نقش دارند بلکه بخشی از تاریخ فوتبال را تشکیل می دهند. این سه نفر در سال 2010 روی صحنه توپ طلا بودند و به جهانیان فریاد می زدند که ما منحصر به فرد هستیم و بی نظیر، ما خودمان هستیم.

این بدان معنی نیست که هیچ جذبی از بیرون وجود نداشته باشد. قراردادهایی مانند فرانسیسکو ترینکائو استراتژیک هستند و فراتر از ارزش مالی. اما ارزش آن تا زمانی است که برنامه ای وجود داشته باشد و بدانیم که با او چه کار کنیم.

بعد از بازی برای براگا، وی جایی را در تیم ستین تضمین کرده است؟ آیا بارسا به دنبال قرض دادن او است؟ این پاسخ ها باید توسط کسانی که در حال اداره این باشگاه هستند داده شود و احساس می‌شود که هیچ برنامه‌ای وجود ندارد …

نوشته‌های مشابه