| |

سخنرانی مفصل چفرین ریاست یوفا

به گزارش فوتبال۷۲۴ چفرین ریاست سازمان یوفا درباره سوپرلیگ‌اروپا سخنزانی انجام داده است

چفرین ریاست یوفا 🔻

ممنون که در‌سمت صحیح ایستاید
“این بحران ما را قویتر خواهد کرد زیرا مقامات متوجه شده اند که فوتبال چقدر مهم است. فوتبال چیزی بیش از یک آزمون است و یک سرگرمی نیست
شما وقت دارید که اشتباهات خود را اصلاح کنید … همه حق دارند اشتباه کنند. باشگاه هایی که فکر می کنند ثروتمند و دست نخورده می شوند باید به یاد بیاورند که از کجا آمده است. بدون یوفا ، هیچ کس نمی داند کجا خواهند بود! “از ته دل من از ناصر الخلیفی متشکرم … شما نشان داده اید که انسان بزرگی هستید و به فوتبال و ارزش های آن احترام می گذارید.

او در‌ادامه گفت 🔻

لیگ های اروپا به تیم هایی مانند: آتلانتا ، سلتیک ، رنجرز ، دینامو زاگرب و گالاتاسرای نیاز دارند. همه تیم ها باید بدانند که شانسی دارند. ما می خواهیم رویا را زنده نگه داریم. تیم های بزرگ کنونی ، آنها لزوماً قبلا تیم های بزرگی نبوده و لزوماً حتی تیم های بزرگتری نیز در آینده نخواهند بود.

چفین در‌ادامه گفت 🔻

سوپرلیگ می خواهد فوتبال را خصوصی کند و ما آماده آن هستیم. ما دقیقاً نمی دانستیم مسابقات از چه زمانی آغاز می شود ، اما آماده هستیم.
برخی از باشگاه های خودخواه می خواهند فوتبال را نابود کنند.
بحرانی که بیش از یک سال پیش آغاز شده ، ما را قویتر خواهد کرد ، فوتبال از هر زمان دیگری قویتر خواهد بود.
مقامات سرانجام فهمیدند فوتبال به چه معناست و اهمیت آن برای جامعه اروپا چیست. این بحران ثابت کرده است که فوتبال ریشه در DNA جامعه ما دارد ، بخشی از تاریخ قاره ما است و یکی از بزرگترین داستانهای موفقیت بیش از یک قرن است.این بحران باعث قدرتمندتر شدن ما خواهد شد ، زیرا بعد از توقف جهان ، رقابت های ما امید را برگردانده اند. ما از این بحران قویتر بیرون خواهیم آمد ، زیرا در روزهای آینده به سطح چالش ها خواهیم رسید.
یورو۲۰۲۰ رقابتی نمونه برای صعود به سطح بالاتر خواهد بود و این یک فرصت عالی برای نشان دادن سازگاری ما است.
من از منابع مختلف خوانده ام که ما قانون Fair Play مالی را لغو خواهیم کرد ، اما این اتفاق نخواهد افتاد ، ما باید آن را با واقعیت جدید سازگار کنیم.
برای برخی ، اسپانسرها مشتری شدند ، طرفداران مشتری بودند و مسابقات به محصولات تبدیل شدند.
برای بعضی ها خودخواهی جایگزین همبستگی شده است ، پول مهمتر از شکوه ، حرص و آز از وفاداری و سودها از اشتیاق مهم ترند. فوتبال متعلق به کسی نیست ، متعلق به همه است ، فوتبال بخشی از میراث ما است ، احترام به تاریخ ، احترام به سنت ها و احترام به دیگران ، این در فوتبال معنی دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید