نویر بواتنگ
| | | |

فلیک همچنان به ماندن بواتنگ امیدوار است و از قرارداد نویر مطمئن

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ، که اخیراً قررداد بلند مدت خود را با غول آلمانی منعقد کرده است، امیدوار است که دو برنده با تجربه جام جهانی همین کار را انجام دهند و بواتنگ و نویر قرارداد خود را با بایرن‌مونیخ تمدید قرارداد کنند.

هانسی فلیک امیدوار است با قرارداد خود در بایرن مونیخ، مانوئل نویر و جروم بواتنگ را ترغیب به ماندن با شرایط باشگاه کند.

امید است که چند روز آینده دیگر برندگان جام جهانی نیز قلم روی کاغذ بگذارند و قرارداد تمدیدی را امضا کنند، در حالی که بحث و گفتگو با امثال تیاگو آلکانتارا و دیوید آلابا ادامه دارد.

فلیک به خبرنگاران گفت نیمکت نشینی بواتنگ، که اوایل فصل صحبت می‌شد قطعی نیست. در ابتدای فصل بواتنگ برای زمان بیشتر در بازی تلاش می کرد. فلیک گفت:

“همه ما از پیشرفت او خوشحال هستیم.”

“ما می توانیم از او پشتیبانی کنیم، این همیشه به آنچه او پیشنهاد می کند بستگی دارد. از نظر من، پیشرفت وی بسیار مثبت بوده است. اگر او تصمیم به ماندن در اینجا بگیرد، همه کارهای ممکن را برای قرارداد انجام خواهیم داد. او تاکنون از حمایت ما برخوردار بوده و در آینده نیز چنین خواهد بود”

وی در مورد سایر افرادی که به 12 ماه پایانی قرارداد فعلی خود نزدیک می شوند افزود:

“اینها تصمیماتی هستند که باید هر بازیکن برای خود بگیرد. در هفته ها و ماه های گذشته، من توضیح داده ام كه مانوئل نویر، دیوید آلابا و تیاگو برای ما چقدر مهم هستند.”

“آنها طی شش ماه گذشته دستخوش تحولات عظیمی شده اند و عوامل اصلی پیروزی ما بودند. باشگاه همچنین متوجه این موضوع شده است و امیدوارم که در مسیر درست پیش‌روی کنیم.”

نویر، دروازه بان با تجربه نشان داده است كه او در 34 سالگی می تواند هم در پنجره نقل و انتقالات بعدی باشد و هم تمدید کند.

فلیک درباره شخصیت نویر در برنامه های خود گفت:

“من مدت هاست که مانوئل را می شناسم. خوب هم می شناسم و رابطه عالی باهم داریم. ما همیشه از یکدیگر بسیار قدردانی می کنیم. ولی این تصمیم او است، او همچنین می داند که چه چیزی در بایرن دارد. نه فقط من، اگر او تمدید کند، کل باشگاه خوشحال می شود.”

مولر همچنین برای سه سال آینده در دسترس است و فلیک از دیدن توافقی که حاصل شده خوشحال است.

وی افزود:

“خوشحالم که توماس تمدید کرده است. البته من از تمدید خودم هم خوشحال هستم، تا بتوانیم چند سال آینده را با کل تیم مربیگری کار کنیم.”

فلیک در آلیانز آرنا ماندگار است و حرف آخر را در مورد نقل و انتقالات در بوندسلیگا و خارج از لیگ خواهد زد.

وی در مورد این امتیاز گفت:

“حق وتو کاملاً طبیعی است، در مورد مربیانی که قبل از من هم حضور داشتند نیز اینگونه بود. البته، ما در حال حاضر همچنان در مورد برنامه ریزی تیم با هم بحث می کنیم. اما این داخلی است، همانطور که باید باشد. ما باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید