| |

لئوناردو از رئال عصبانی است ولی پرز میگوید منظورش اشتباه برداشت شده است❗️

به گزارش فوتبال۷۲۴ بعد از انتشار مصاحبه کیلیان امباپه با نشریه اکیپ فرانسه ، پرز رئیس رئال مادرید رسما در مصاحبه ای اعلام کرد پیگیر جذب امباپه است .این عمل باعث ابراز ناراحتی لئوناردو مدیر ورزشی تیم پاری‌سن‌ژرمن شد
لئوناردو درباره شیوه ای که فلورنتینو پرز ، رئیس رئال مادرید ، آشکارا درباره احتمال خرید کیلیان امباپه ، مهاجم پاری سن ژرمن صحبت کرده است ، بسیار انتقاد کرده است.

مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به عدم احترام رئال مادرید پس از اظهارنظرهای متعدد در مورد تمایل لوس بلانکوس برای جذب این بازیکن 22 ساله اشاره کرد.

لئوناردو در مصاحبه با L’Equipe گفت: 🔻

“این یکی دیگر از نمونه های عدم احترام به پی اس جی و امباپه است.”
“در واقع ، در همان هفته یک بازیکن رئال مادرید [کریم بنزما] ، سپس مربی رئال مادرید [کارلو آنچلوتی] و حالا رئیس [فلورنتینو پرز] درباره کیلیان طوری صحبت می کنند که گویی او یکی از آنها بوده است. من تکرار می کنم: این عدم احترام است که ما نمی توانیم آن را تحمل کنیم. “

 

این امر پس از آن اتفاق می افتد که فلورنتینو پرز اعلام کرده بود به زودی توافقی برای جذب امباپه از سوی رئال مادرید به وجود می آید.

رئیس باشگاه رئال مادرید به El Debate گفت: 🔻

“در ماه ژانویه اخباری در مورد امباپه خواهیم داشت. امیدواریم در 1 ژانویه همه چیز مرتب شود.”

با این حال ، او بعداً هنگام صحبت با RMC Sport نظرات خود را روشن کرد.

 

فلورنتینو پرز اظهار داشت: 🔻

 

“کلمات من اشتباه تفسیر شدند. آنچه من گفتم این است که ما باید تا سال آینده منتظر بمانیم تا این موضوع را درک کنیم ، همیشه با احترام به پی‌اس‌جی ، که ما روابط خوبی با او داریم.”

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید