| | | |

مصاحبه اینزاگی سرمربی اینترمیلان قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی در فصل ۲۰۲۲/۲۳

به گزارش فوتبال۷۲۴ امشب دو تیم اینترمیلان ایتالیا و منچستر سیتی انگلیس در فینال لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۲/۲۳ در شهر استانبول ترکیه به مصاف هم خواهند رفت.سیمونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان به شانس های اینتر در فینال آتی لیگ قهرمانان برابر منچسترسیتی اطمینان دارد و گفت که چگونه تیمش در استانبول “کارت های ما را بازی خواهد کرد”.

نراتزوری تنها چیزی است که بین سیتیزن ها و سه گانه ایستاده است و تیم پپ گواردیولا هم اکنون در لیگ برتر و جام حذفی به پیروزی رسیده است. تيم انگليسي به طور گسترده اي به عنوان مدعي براي قهرمانی در ورزشگاه آتاتورك شناخته مي شود.

 

اینتر آخرین بار در سال 2010 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سه گانه تاریخی خود را پشت سر گذاشت و ناامید است که یک بار دیگر در استانبول این جام را بالای سر ببرد. اینزاگی قبلاً این تیم را به دو جام در این فصل هدایت کرده است و هر دو جام ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا را برده است.

 

اینزاگی در صحبت با Sky Sports Italia ابتدا به فینال لیگ قهرمانان اروپا نگاه کرد.

 

🎙”این احساس بسیار خوبی است که بارها گفته بودم، ما تا رسیدن به فینال فصل خطرات زیادی را پشت سر گذاشتیم. ما روز به روز تحلیل بازی می‌کردیم، اکنون از کاری که انجام داده‌ایم لذت می‌بریم، اما نمی‌خواهیم متوقف شویم. ما می خواهیم فینال را به بهترین شکل ممکن بازی کنیم.»

 

از او پرسیده شد که آیا این که منچسترسیتی به عنوان مدعی فینال در نظر گرفته می شود، آزارش می دهد؟

 

🎙این طبیعی است، آنها قوی ترین تیم جهان هستند. اما انها 11 نفر و ما 11 نفر هستیم. ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌ایم، کارت‌هایمان را با میل زیاد بازی خواهیم کرد.»

 

سرمربی ایتالیایی در مورد آنچه برای نراتزوری در ورزشگاه آتاتورک نیاز است، اظهار نظر کرد.

 

🎙من خوش شانس هستم که مربی بازیکنانی هستم که بسیاری از آنها در فینال های زیادی حضور داشته اند.این کار قلب و تلاش زیادی می خواهد، ما باید تمرکز داشته باشیم زیرا لحظات سختی در راه است.ما باید قوت قلب زیادی داشته باشیم تا خیلی خوب باشیم.ما می دانیم که فردا چه نوع بازی را باید انجام دهیم. سیتی قوی ترین تیم جهان است، آنها این را در مسابقاتی که انجام داده اند ثابت کرده اند.ما افتخار می‌کنیم که تا اینجای کار پیش رفته‌ایم، ما هر کاری انجام می‌دهیم تا یک بازی با تمرکز باورنکردنی انجام دهیم. ما باید اشتباهاتمان را محدود کنیم و تمام تلاشمان را بکنیم.»

 

از او پرسیده شد که آیا وضعیت ضعیف نراتزوری باعث جمع شدن تیم شده است یا خیر.

 

🎙”مطمئناً، من این را به همکاران شما پس از تورین نیز می گفتم. فردا پنجاه و هفتمین بازی برای ما خواهد بود، با 56 بازی اول فاصله بسیار زیادی داریم. ما لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم، و بیشترین رشد را داشته ایم.

ما سزاوار به شکست های ناشایست نیستیم، تلاشی دیوانه وار انجام دادیم و به لطف آن به استانبول رسیدیم. در دوره گذشته، زمان کمی برای فکر کردن به کارهایی که انجام داده بودیم، داشتیم، جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا برای فتح، یک فینال کوپا ایتالیا که خیلی به آن اهمیت می‌دادیم، داشتیم.فقط اکنون متوجه می شویم که چه کرده ایم، فردا اینچ به اینچ می جنگیم.

 

سرمربی ایتالیایی در فینال لیگ قهرمانان اروپا به نبرد میانی زمین پرداخت.

 

🎙این بسیار بسیار مهم خواهد بود. اما به نظر من پاها، سر و قلب خیلی مهم هستند. پاها برای دویدن، سر برای صاف بودن، قلب برای یافتن انرژی لازم است که در برخی لحظات فکر نمی‌کنید دارید.»

 

او می دانست که او و بازیکنانش می توانند با برد در استانبول وارد کتاب تاریخ شوند.

 

🎙”بله، ما می دانیم که یک فرصت عالی داریم. می دانیم که خیلی سخت خواهد بود اما تلاش می کنیم. با هم کلمه ای است که ما را به اینجا رساند و با هم سعی خواهیم کرد شاهکاری انجام دهیم.”

 

اینزاگی در مورد فشارهایی که روی او و ترکیب پیش از بازی وجود دارد صحبت کرد.

 

🎙من تیم را دارم، ما کاملا آرام هستیم. هر چه مسابقه نزدیکتر می شود، تنش بیشتر می شود. من بازی‌های خارج از خانه در پلزن، بارسلونا، پورتو، لیسبون را فراموش نمی‌کنم، اعتبار به بازیکنان می‌رسد، تلاش بیشتری که ما مدیون هواداران و باشگاه هستیم.»

 

او در مورد اینکه چگونه تیم را برای این فینال آماده کرده است، توضیح داد.

 

🎙من به اندازه کافی خوش شانس هستم که مربی گروهی از مردان واقعی هستم که با هیچکس آنها را عوض نمی کنم. تیمی که در اختیار دارم خوشحالی زیادی به من می دهد، ما آن را به هواداران و باشگاه خود داده ایم.”بچه ها آرام هستند، آنها به بهترین شکل ممکن تمرین می کنند. ما چند جلسه با مخیتاریان و کوریا داریم، به نظر می رسد آنها نزدیک به بهبودی کامل هستند. فردا آخرین جلسه تمرینی را خواهیم داشت و خواهیم دید.”

 

سرمربی اینتر به رابطه خود با رئیس باشگاه استیون ژانگ اشاره کرد.

 

🎙من از سخنان او راضی هستم، او دیروز علناً آنها را گفت، اما در طول مسیر، حتی در لحظات کمتر شاد، سخنان آرامش او و تماس های تلفنی او همیشه به من قدرت زیادی می داد که به کارکنان منتقل می کردم.

 

او به این سوال جواب داد که آیا روملو لوکاکو را در ترکیب دارد یا ادین ژکو.

 

🎙امروز آخرین جلسه تمرینی است، دیروز میکی آخرین جلسه تمرینی کامل خود را انجام داد، نشانه های خوبی وجود دارد و سپس باید تصمیم بگیرم که از ابتدا از او استفاده کنم یا در طول بازی.

 

از اینزاگی پرسیده شد که نراتزوری چگونه ارلینگ هالند را متوقف خواهد کرد.

 

🎙ما قدرت سیتی و قدرت هالند را می دانیم. او مانند همه بازیکنان آنها یک بازیکن خاص خواهد بود. ما چیزی آماده کرده‌ایم، همه در اینتر باید خوب باشند تا سیتی را محدود کنند.

 

او در مورد اینکه چگونه اینتر می تواند راهی برای دفاع منچسترسیتی پیدا کند، توضیح داد.

 

🎙دفاع مستحکمی وجود دارد که در لیگ قهرمانان و همچنین در جام حذفی خیلی کم گل خورده است. آنها به نوعی در حال ساختن خط دفاعی هستند و به گونه ای دیگر دفاع می کنند. ما سعی می‌کنیم بازی‌ای را انجام دهیم که باید در فینال انجام شود.»

 

سرمربی نراتزوری تایید کرد که بازیکنان در حال تمرین پنالتی های خود بوده اند.

 

🎙ما همیشه آنها را در طول سال تمرین کرده‌ایم، امروز نیز آنها را تمرین خواهیم کرد، مطمئناً حداکثر توجه وجود دارد.»

 

از او در مورد شکست فیورنتینا و رم در فینال های اروپایی مربوطه سؤال شد.

 

🎙طبیعی است، برای تمام فوتبال ایتالیا، برای کل ما مهم است. برای رم و فیورنتینا متاسفم ولی آنها دو بازی بسیار خوب انجام دادند.حالا ما اینجا هستیم، صرف نظر از اینکه بازی ما چگونه به پایان می رسد، فکر می کنم امسال یک هدف بزرگ به دست آمده است، مدت زیادی است که هیچ تیم ایتالیایی به فینال اروپا نرسیده است.اینکه سه تیم ایتالیایی را در سه فینال اروپایی ببینیم یک دستاورد فوق العاده برای فوتبال ایتالیا است.

 

اینزاگی در مورد اینکه هنریک مخیتاریان یا مارسلو بروزوویچ در خط هافبک بازی خواهند کرد، اظهار نظر کرد.

 

🎙در مورد انتخاب ها، متأسفانه فقط در دو ماه گذشته توانستم انتخاب کنم. در پنج مورد اول این کار را نکردم و فکر می کنم نتایج نشان داده است. وضعیت مخیتاریان را امروز ارزیابی خواهیم کرد زیرا او نمی تواند 100 درصد بازی کند، امروز خواهیم دید و تصمیم خواهیم گرفت.

 

سرمربی ایتالیایی درباره چگونگی آمادگی روانی برای این فینال صحبت کرد.

 

🎙من خوش شانس هستم که مربی بازیکنانی هستم که می دانند چگونه این بازی ها را انجام دهند زیرا ما فقط بازیکنانی نداریم که به فینال راه یافته اند، بلکه بسیاری بازی های مهمی انجام داده اند.ما قهرمانان جهان و اروپا را داریم. واضح است که ما باید بسیار متمرکز و خوب باشیم، جزئیات را به خوبی مدیریت کنیم زیرا آنها تفاوت را در این مسابقات ایجاد می کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید