| | | | |

مصاحبه اینزاگی قبل از بازی اینترمیلان مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا فصل۲۰۲۳/۲۴

به گزارش فوتبال ۷۲۴ سیمونه اینزاگی به بازیکنان اینتر هشدار داده است که اگر بخواهند مقابل اتریشی ها شکست نخورند، باید سه شنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا عملکردی قدرتمند در برابر سالزبورگ داشته باشند.

سرمربی اینتر روز دوشنبه بعد از ظهر قبل از دیدار اینترمیلان با سالزبورگ در مرحله گروهی در کنفرانس مطبوعاتی خود حاضر شد.

اینزاگی در طی گفتگوی خود با مطبوعات که توسط TMW گزارش شده است، به موضوعات مختلفی از جمله انتخاب تیمش و انتظاراتش از بازی روز سه شنبه پرداخت.

اینزاگی با پاسخ به پیروزی چشمگیر 3-0 تیمش مقابل تورینو در روز شنبه شروع کرد.

او گفت:

🎙خب، شنبه یک بازی مهم را بردیم، یک بازی آسان. فردا نیز بسیار مهم است، در یک گروه بسیار متعادل هستیم، جایی که ما باید سطح تمرکز خود را بالا نگه داریم. سالزبورگ تیم آسانی برای رویارویی نیست، آنها در لیسبون مقابل بنفیکا پیروز شدند.

اینتر در حال حاضر با چهار امتیاز پس از دو بازی اول خود در رده دوم گروه D قرار دارد، رکوردی مشابه با رئال سوسیداد در بازی اول. با این حال، سالزبورگ با شکست دادن بنفیکا در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان، با سه امتیاز پشت سر آنها قرار دارد.

اینزاگی ادامه داد:

🎙 در گروهی متعادل مانند ما، با تیم بزرگی مانند رئال سوسیداد در صدر، می دانیم که هر مسابقه بسیار بسیار مهم خواهد بود. تمرکز زیادی نیاز داریم، بچه ها این را می دانند و می دانند که زمان زیادی برای ما یا حریفان ما وجود ندارد.سالزبورگ تیمی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند و تیمی تهاجمی است، حتی اگر در دوران پیش فصل با سیستم متفاوتی بازی کند. ما می دانیم که باید یک عملکرد واقعی اینتر ارائه دهیم.”

اینزاگی همچنین با سوالاتی در مورد مارکوس تورام و تأثیری که از زمان ورودش از بوروسیا مونشن گلادباخ در این تابستان بر روی تیم اینتر گذاشته است، مواجه شد.

🎙فکر می‌کنم همه کیفیت او را می‌دانستند، طبیعی است که وقتی لیگ را تغییر می‌دهید ممکن است کمی مشکل داشته باشید، اما در عوض او و هم‌تیمی‌هایش بسیار خوب بوده‌اند. آنها بلافاصله با او احساس راحتی کردند و او نتایج عالی به ما می دهد، اما او باید همینطور ادامه دهد.

از نظر ترکیب روز سه شنبه، اینزاگی حاضر به پاسخگویی زیاد نبود.

🎙من در مورد ترکیب شک دارم، چون یک روز کمتر برای آماده شدن داریم، گروه امروز گرد هم می آیند. چرخش ها در ترکیب شروع خواهند شد، زیرا بازی هر 72 ساعت برای سلامت ذهنی یا جسمی خوب نیست. من باید همه را با دقت ارزیابی کنم.در مورد مدافعان کناری، آنها به وضوح بیشتر از هر کس دیگری در سیستم ما کار می کنند، به همین دلیل است که من همیشه سعی می کنم آنها را در طول بازی تغییر دهم.

اینزاگی درباره بازیکنان مصدوم گفت؛

🎙متأسفانه ما در حال حاضر دلتنگ کوادرادو هستیم، کسی که در ماه اول فوق العاده بازی کرد، اما او التهاب دارد که به این معنی است که نمی تواند آنطور که ما انتظار داشتیم به طور منظم کار کند. خوشبختانه درمیان را دارم تا به دامفریز کمی استراحت بدهیم.

سرمربی نراتزوری همچنین در مورد بازی بعدی اینتر در سری آ مقابل رم که دیدار مجدد با روملو لوکاکو، بازیکن قرضی فصل گذشته را به همراه خواهد داشت، پرسیده شد، اما اینزاگی تاکید کرد که تمرکز باید روی لیگ قهرمانان اروپا باقی بماند.

🎙ما تا 48 ساعت دیگر به رم و لوکاکو فکر نخواهیم کرد، اکنون روی سالزبورگ تمرکز کرده ایم و می دانیم که باید خیلی متمرکز باشیم.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید