| |

مصاحبه توربن راین بازیکن بایرن مونیخ با اسپورت 1

توربن راین در مورد بهترین پست خود:

«من می توانم در هر نقطه از خط هافبک، به عنوان بازیکن پست شماره 6، 8 یا 10 بازی کنم. اما من ترجیح می دهم در پست شماره 8 بازی کنم زیرا در آنجا بیشترین آزادی را دارم. نقاط قوت من پاس و تمام کنندگی است، اما توانایی بازی با دو پا احتمالا بزرگترین سلاح من است.»

 

در مورد الگوهای خود:

«آندرس اینیستا در زمان فعالیت خود. او الگوی من است و روش بازی او به من الهام بخشیده است. بازیکنان محبوب فعلی من #مسی و #تیاگو_آلکانتارا هستند.»

راین:

«من می خواهم در اینجا یک حرفه ای شوم. می خواهم اینجا خودم را تثبیت کنم و زمانی در آلیانتز آرنا بازی کنم. به همین دلیل قراردادم را تمدید کردم. مسئولان باشگاه بایرن مونیخ من را با ایده خود برای مراحل بعدی من قانع کردند تا اینجا بمانم.»

Image

راین در انتخاب بایرن بجای بارسلونا و آرسنال در سال 2017:

«وقتی من به عنوان یک بازیکن بسیار جوان می شنیدم که بایرن من را می خواهد، چیزی را در من ایجاد انگیزه کرد. این یک احساس “تحسین و شگفتی” بود. رویای هر بازیکن است که روزی برای باشگاهی مانند بایرن بازی کند.»

 

راین :

«وقتی به مونیخ آمدم و آلیانتس آره نا را به من نشان دادند، به این نتیجه رسیدم که می خواهم این قدم را بردارم. باشگاه و این تاریخچه اش من را متقاعد کرد.»

راین در مورد دیدن استعدادهایی مانند موسیالا که شانس حضور در با تیم اول را کسب می کنند:

«البته من این را مثبت می بینم. من فصل گذشته با جمال بازی کردم. با او رابطه خوبی برقرار کردم. اما من می دانم که من خودم ویژگی هایی دارم و باید در زمانی که فرصتی برای من پیش آمد، آن را از دست ندهم.»

 

راین درمورد اینکه آیا با هانسی فلیک تماسی برقرار کرده است یا خیر:

«من عمدتا با میروسلاو کلوزه  مربی زیر 17 ساله های سابقم در ارتباط هستم. من در زمانی که سایر بازیکنان برای یو سی ال  در لیسبون بودند برای اولین بار تحت نظر او در تیم مونیخ در یک گروه کوچکی از بازیکنان حرفه ای، مانند سانه ، نوبل و نیانزو تمرین کردم.»

Image

چه زمانی اولین بازی خود در تیم اول را انجام می دهید؟

راین: «من می خواهم در باشگاه بایرن به ثبات برسم. این هدف واضح من است. مهم نیست که چه زمانی. من به خودم فشار نمی آورم. هر کاری را برای آمادگی انجام می دهم و وقتی فرصتی برای من پیش بیاید، آن را از دست نمی دهم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید