| | |

مصاحبه یولیان ناگلزمان قبل از بازی امشب مقابل آگزبورگ

« ما با تیمی بسیار سخت کوش و بسیار  قدرتی وارد بازی می شویم. حتی اگر آنها در بازی های قبلی پیروز نشده باشند، تیم آگسبورگ از کیفیت بالایی برخوردار است. آنها کمترین فاصله را بین خود دارند و بسیار فشرده دفاع می کنند. برخوردهای سریع شما بسیار خطرناک است. ما باید بسیار هوشیار و مراقب باشیم.»

Image

تمرین در سرما 🔻

«سرما به طور واضح برای تمرین در زمین مشکل است، اما تیم اخیرا بسیار خوب با انرژی و اشتیاق فراوان تمرین کرده است. ما، کادر مربیگری، باید کمی گرمتر لباس بپوشیم، زیرا به اندازه بازیکنان تحرک نداریم. پاهای گرم بسیار مهم هستند. اما به طور کلی همه ما به خوبی با سرمای هوا کنار آمده ایم.»

Image

آنجلینو وینگر اسپانیایی 🔻

«آنجلینو بازیکن فوق العاده خوبی است که برای بازی ما بسیار مهم است. آنجل از ابتدا نقش مهمی برای ما بازی کرده است و هرچند خیلی سریع و خوب پیشرفت کرده است – اما توانایی های بیشتری در او وجود دارد. او به طور مداوم خواستار کاوش در حوزه های جدید پیشرفت بوده و این بسیار تحسین برانگیز است.»

Image

قدرت تیم فعلی🔻

«آنچه در حال حاضر ما را متمایز می کند اتحاد تیمی ما است. ما در زمین و در زمان مالکیت حریف بر توپ، فشار خوبی را به حریف می آوریم، اشتیاق خاصی برای گلزنی داریم، اما همچنین عزم و اشتیاق برای جلوگیری از گل خوردن داریم. ما همچنین تعادل مناسبی بین بازیکنانی که تهاجمی و دفاعی فکر کنند، داریم و من از روحیه تیمی بسیار خوشحالم که می خواهند کاملا هیچ گلی دریافت نکنند. حتی بردهای نزدیک 1-0 برای ما به عنوان یک تیم بسیار مهم است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید