| | |

مصاحبه روبن دیاز و پپ گواردیولا قبل از بازی منچسترسیتی مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان ۲۰۲۲/۲۳ مرحله حذفی دور رفت

به گزارش فوتبال۷۲۴ تیم منچسترسیتی با مربیگری پپ گواردیولا میزبان تیم بایرن مونیخ در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ است.

 

روبن دیاز و پپ گواردیولا قبل از این دیدار در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شدند

 

روبن دیاس در مورد کلید رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا :

 

🎙”بیش از هر چیز دیگری، جاه طلبی.”

 

روبن دیاز درباره رویارویی با ژائو کانسلو:

 

🎙«عجیب خواهد بود… اما همین که هست. این فوتبال است. این زندگی ای است که ما داریم و به نوعی بازی در برابر او خوب خواهد بود. “به خصوص پس از حضور در منچستر سیتی، ما رابطه خاصی برقرار کرده ایم، بنابراین با هم در تماس بوده ایم. اما زمانی که بازی شروع شود، هر کدام در سمت خود خواهند بود.»

 

روبن دیاز در مورد بایرن مونیخ:

 

🎙 “بعد از کاری که بایرن همیشه انجام داده است، ما می دانیم که با تیم دیگری روبرو هستیم و بدیهی است که لیگ برتر با بوندسلیگا متفاوت است، اما می دانیم که قدرت بین ما متعادل خواهد بود و ما بسیار تیزبین هستیم.همه ما وقتی به این مرحله از فصل می‌رسیم احساس خاصی داریم. تیم ما از این لحظات سیر می شود.همانطور که یک مرد بسیار خردمند یک بار به من گفت. ما فینال لیگ قهرمانان را نباختیم، فقط یک قدم به آن نزدیکتر شدیم.”

 

روبن دیاز درباره فصل جدید

 

🎙فکر می‌کنم هر فصلی که شروع می‌شود، کاری که باید انجام دهید این است که در پلی‌آل، یو سی‌ال بمانید. ما خیلی خوب کار کرده‌ایم، اما کافی نیست – یا باید کامل انجامش می‌دهی یا نه.»

 

یک روزنامه نگار بازیکنان بایرن مونیخ را فهرست می کند که می توانند بازیکنان من سیتی را با سرعت خود بترسانند.

روبن دیاس با فهرست کردن بازیکنان من سیتی که می توانند همین کار را انجام دهند پاسخ می دهد.

 

🎙ما هم بازیکنان خودمان را داریم. در زمین بازی خواهیم دید.”

 

روبن دیاز درلاره فصل قبل ؛

 

🎙«از دست دادن چنین فینالی در لیگ قهرمانان( سال قبل ) هرگز آسان نیست. من هرگز آن مردی نیستم که زیاد به از دست دادن یک فرصت بزرگ فکر کنم. در پنج دقیقه بعد، من به دنبال بعدی خواهم بود.»

 

در ادامه یک بار دیگر روزنامه نگار دیگری از پپ گواردیولا در مورد اینکه چقدر می خواهد جام قهرمانی لیگ قهرمانان را ببرد، پرسیده.

 

 

خبرنگار : « می‌دانی که این سؤال همیشه در ذهنت است.»

 

پپ گواردیولا:

 

🎙من قطعا می‌خواهم لیگ قهرمانان اروپا را ببرم، اما شما باید آن را کسب کنید. مردم همیشه می گویند من اینجا هستم تا لیگ قهرمانان را ببرم. رویای من این است که به تلاش برای پیروزی در تمام رقابت‌ها ادامه دهم و اینجا دوباره در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا هستیم.

 

 

پپ گواردیولا درباره بازی لیورپول:

 

 در جریان بازی لیورپول و آرسنال در حال تماشای بایرن مونیخ و گلف بودم!.

 

پپ گواردیولا در مورد فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی:

 

🎙 «به او [توماس توخل] و چلسی تبریک گفتم. اتفاق افتاد. وقتی دوباره آن را تماشا کردم آنقدر هم که فکر می کردم بد نبود.»

من در گذشته زندگی نمی کنم.

 

پپ گواردیولا درباره برکناری مربیان:

 

🎙”وقتی یک مربی برکنار می شود و مدیر بعدی خوب کار می کند، مردم می گویند که این تصمیم خوبی است. در مقابل، دلشان برای مدیر قدیمی تنگ می شود.»

 

از پپ گواردیولا پرسیده می شود که آیا از شکار سه گانه با منچسترسیتی در این فصل “لذت می برد”.

 

🎙«نه، نه، من خیلی ناراحتم. من خیلی ناراحتم.»

 

پپ گواردیولا درباره باخت

 

🎙«بیش از حد فکر می‌کنم، چون می‌بازیم.وقتی می‌بازم، به خاطر فکر کردن بیش از حد مورد انتقاد قرار می‌گیرم. اگر ضربه ای وارد شود، ما برنده هستیم. من باید این را بپذیرم. وقتی بیش از حد فکر می کنم و برنده می شویم، نابغه هستم. من کاری را انجام می دهم که فکر می کنم تصمیم درست در لحظه است. “قبل از بازی، به این دلیل و به همین دلیل برنامه ریزی می کنم… اگر این اتفاق بیفتد، درست می گویم، اگر نشد، نیستم.”

 

پپ گواردیولا درباره بازیهای قبل:

 

🎙مقابل موناکو 6 گل به ثمر رساندیم و از بازی خارج شدیم. مقابل تاتنهام چهار گل و ما بیرون هستیم. در مقابل رئال مادرید، چهار گل و ما بیرون هستیم… ما همیشه در لیگ قهرمانان اروپا گل زده‌ایم، این مشکل به طور کلی نبود.

 

پپ گواردیولا می گوید رقابت با توماس توخل:

 

🎙رقابت با او به دلیل “خلاقیت” او بسیار دشوار است.

 

پپ گواردیولا درباره بازی من سیتی و بایرن مونیخ

 

🎙 “شاید” بازی برای سرعت کایل واکر باشد.”ما خواهیم دید.”

 

پپ گواردیولا درباره ناپولی :

 

🎙 «با ناپولی، نمی‌خواهم صحبت کنم وگرنه سرمربی آن‌ها با من بدخلق خواهد شد. او خیلی حساس است.بایرن تیمی نیست که برای دفاع و پیروزی در بازی برگشت ساخته شده باشد. اگر آنها دفاع می کنند، به این دلیل است که ما خوب حمله می کنیم و اگر دفاع می کنیم، به این دلیل است که آنها خوب حمله می کنند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید