|

مصاحبه لیونل مسی پس از دریافت هشتمین توپ طلا مجله فرانسوی فرانس فوتبال برای فصل ۲۰۲۲/۲۳

فوتبال۷۲۴ – دیشب بنا به رسم هرساله نشریه فرانسوی فرانس فوتبال، مراسم اهدای توپ طلا به برترین بازیکن فصل گذشته (۲۰۲۲/۲۳) در شهر پاریس برگذار شد

 

برخلاف تمامی سالها ،اینبار رای دهندگان ۱۰۰خبرنگار از ۱۰۰ کشور اول رنکینگ فیفا بودند

 

لیونل مسی اسطوره و فوق ستاره آرژانتینی برای هشتمین بار توپ طلا را دریافت کرد

 

🎙من فقط می توانم از تمام افرادی در سراسر جهان که در طول زندگی حرفه ای ام بسیار از من حمایت کردند و به ویژه می خواهم این جایزه را به همراه خانواده ام که همیشه در کنارم بودند به آنها تقدیم کنم، تشکر کنم. این توپ طلایی است که من نیز می خواهم آن را با هم تیمی هایم در تیم ملی آرژانتین، کادر مربیگری و کادرفنی به اشتراک بگذارم… زیرا بدون جام جهانی که با هم به آن دست یافتیم، بردن آن غیرممکن بود.به همه برندگان جوایز تبریک می گویم و از شما بسیار سپاسگزارم!

 

 

او پس از دریافت توپ طلا گفت :

 

🎙 “همانطور که قبلا گفتم، ارلینگ هالند نیز لیاقت توپ طلا را داشت. ارلینگ قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان شده در حالی که بهترین گلزن فصل نیز است. این جایزه می‌توانست امروز هم متعلق به شما باشد، بنابراین مطمئن هستم که در سال‌های آینده آن را برنده خواهید شد.

 

لئو مسی‌درباره دوران حضورش در پاریس گفت :

 

🎙 به دلایل مختلف زمان من در پاریس آنطور که انتظار داشتم پیش نرفت. من دو سال در پاریس زندگی کردم و دوستان بسیار خوبی در آنجا دارم، از شهر بسیار لذت بردم. پسران من واقعاً از آن قدردانی کردند و اینکه ترک پاریس برای آنها هزینه زیادی داشت زیرا آنها هنوز نمی خواستند نقل مکان کنند و می خواستند در مدرسه و با دوستان خود بمانند.من دو سال را با کیلیان در همان باشگاه گذراندم. من از استعداد فوق العاده او آگاه هستم. او بازیکن بسیار جوانی است و در آینده او و هالند را دوباره خواهیم دید. آنها خیلی زود برنده توپ او خواهند شد.با کیلیان چند کلمه با هم گفتیم و پرسیدیم اوضاع چطور پیش می‌رود. ما رابطه خوبی داریم و برای همین اهداف جنگیدیم. ما یک رابطه کاملا عادی داریم.

 

مسی درباره ترک بارسلونا گفت :

 

🎙”وقتی بارسا را ترک کردم، احساس عجیبی بود. بعد از تجربه ای که در آنجا تجربه کردم، نمی خواستم اینطور بارسا را ترک نکنم. بارسا خانه من است. من این باشگاه را دوست دارم و هواداران بارسا را دوست دارم و خواهم بود. خیلی ممنون که دوباره برگشتم.”

مسی درباره آینده گفت

 

🎙”بازنشستگی؟ واقعاً نمی دانم. اخیراً زیاد صحبت می کنم، اما می خواهم ادامه دهم و به تفریح ادامه دهم. نمی توانم تاریخ خاصی را تعیین کنم و فوتبال هر روز تغییر می کند. همانطور که گفتم، من عاشق فوتبال هستم و می خواهم ادامه دهم.”

 

لئو مسی در مورد پاریس و پاری سن ژرمن:

 

🎙”این یک شهر باورنکردنی است که من این شانس را داشتم که مدتی در آن زندگی کنم. از نقطه نظر ورزشی، آنطور که می خواستم پیش نرفت، اما همه چیزهای خوبی را که تجربه کردم را در نظر دارم، و بسیاری از آنها نیز وجود داشت.

مسی:

🎙”همانطور که آیتانا قبل از من گفت، من خوش شانس بودم که در بهترین باشگاه جهان بازی کردم، بهترین تیم تاریخ فوتبال. این به من اجازه داد تا عناوین و جوایز انفرادی زیادی کسب کنم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید