| | | |

مصاحبه کارلو آنجلوتی پس از شکست تیمش مقابل بارسلونا در الکلاسیکو

به گزارش فوتبال۷۲۴ کارلو آنچلوتی پس از شکست رئال مادرید مقابل بارسلونا در برنابوئو سعی کرد با خوش بینی به آینده نگاه کند و به شرح تیم درباره این بازی پرداخت

کارلو آنچلوتی درباره مودریچ🔻

“ما به دنبال کنترل بیشتر توپ بودیم، پرس را بالاتر می‌بردیم، اما بعد از گل 0-1، برنامه به نتیجه نرسید و آنها به ما آسیب زدند. رویکرد خوب نبود. بارسا بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود. اما شکست ما را غرق نمی کند. ما باید به جلو نگاه کنیم و تعادل داشته باشیم، و به فکر حفظ 9 امتیاز برتری باشم.”

کارلو آنچلوتی درباره برنامه بعد از استراحت:🔻

“ما با یک برگشت یک به یک شروع کردیم، اما این شب ما نبود. ما برای هواداران متاسفیم و باید به جلو نگاه کنیم. سعی کردم بیشتر فشار بیاورم و نتیجه نداد. این تقصیر من است.”

کارلو آنچلوتی درباره حس بعد از مسابقه:🔻

“سخت است چون یک الکلاسیکو بود، زیرا شکست مقابل بارسلونا دردناک است. شما باید آرام و خونسرد باشید، مصدومان را ریکاوری کنید. متاسفیم، اما لازم نیست از این یک درام بسازیم.”

کارلو آنچلوتی درباره مقصر:🔻

“ما قابل تشخیص نبوده ایم، همه چیز خراب شده است. من به بازیکنان گفته ام که تقصیر من بوده است.”

کارلو آنچلوتی درباره تعطیلات 🔻

“تعطیلات در حال حاضر خوب است، زیرا ما می توانیم بازیکنان را به عقب برگردانیم. فکر نمی کنم این روی روحیه ما تاثیر بگذارد. من در رویکردم شکست خورده ام. ممکن است یک بار، دو بار این اتفاق بیفتد. من معمولا اشتباه نمی کنم.”

کارلو آنچلوتی درباره گرت بیل:🔻

نمی دانم چه اتفاقی برای ولز خواهد افتاد، او حال خوبی نداشت.

کارلو آنچلوتی درباره خطای اوبامیانگ روی کروس:🔻

“من آن را درک نمی کنم، اما وارد آن نمی شوم، زیرا نمی خواهم بهانه بیاورم. ما خیلی بد بازی کردیم و خیلی بد به بازی نزدیک شدیم. ما زمان داریم تا انرژی جمع کنیم و برای آخرین بازی آماده شویم. دو ماه از فصل برای کسب قهرمانی مانده و تا اینجای کار ما آن را می‌بینیم می کردیم: 9 امتیاز جلوتر از دومین تیم و در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا. من از‌ شکست بسیار ناراحت هستم، برای هواداران متاسفم اما من باید تعادل داشته باشم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید