| |

مصاحله کومان قبل از بازی باسلونا مقابل وایکانو

به گزارش فوتبال۷۲۴ در هفته یازدهم لالیگا اسپانیا دو تیم وایکانو و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت

 

آمار و ارقام تقابل بارسلونا و وایکانو

 

 

قبل از بازی رونالد کومان سرمربی تیم بارسلونا به سوالات خبرنگاران درباره این بازی پاسخ داد🔻

وایکانو تیمی است که در آخرین لحظات به لیگ دسته اول صعود کرد، اما آنها در این فصل واقعا خوب کار می کنند. بازی پیچیده ای در انتظار ماست.
اگر کارهایی را که در 3 بازی گذشته انجام دادیم انجام دهیم، می توانیم پیروز شویم. برد در بارسلونا همیشه یک شرط است. ما به خوبی می دانیم که فردا چه کاری باید انجام دهیم و رویداد را برای گلزنی ایجاد می کنیم.

 

حمله هواداران بعد از ال کلاسیکو؟🔻

 

فکر نمی کنم با هواداران مشکلی داشته باشم. همیشه وقتی زمین را ترک می کنیم این اتفاقات رخ می دهد و برای بازیکنان در هنگام خروج با خانواده اتفاق می افتد. این اتفاق حتی برای پویول هم افتاد. چنین حوادثی نباید تکرار شود و باید راه حلی برای این حملات اندیشید. یک معضل اجتماعی است.البته دوست نداشتم بعد از بازی مردم به ما حمله کنند. شما بهتر است تشویق و حمایت دریافت کنید. ما نباید انرژی خود را برای موضوع حمله توده ها به ما هدر دهیم. من آنقدر بزرگ هستم که بدانم باید از تجربه بارسا لذت ببرم. اگر سالهای بیشتری ادامه پیدا کند، لذت خواهم برد. اگر این آخرین فصل من در باشگاه باشد، از آن لذت خواهم برد

کومان در‌ادامه گفت 🔻

وقتی ما می رویم همیشه مردم برای ما جمع می شوند. تیک‌تاکر‌هایی وجود دارند، و افرادی که می خواهند با ما عکس بگیرند. همانطور که گفتم این یک مشکل اجتماعی است. یک نفر با پیراهن آرسنال به من حمله کرد. در کل من افرادی که به ما حمله می کنند را درک می کنم.
یک زمانی به این فکر کردم که از ماشین پیاده شوم، اما بعد تصمیم گرفتم این کار را نکنم.

❔ آیا در مورد مصدومیت‌های مکرر با کادر پزشکی صحبت کرده اید؟🔻

 

ما نگران مصدومیت هستیم. ما جلسه ای با کادر پزشکی داشتیم تا در این مورد صحبت کنیم و به وضعیت بهبودی بازیکنان بپردازیم.گاهی اوقات ما ریسک بازی کردن با یک بازیکن را داریم، هر مصدومیتی متفاوت است. ممکن است با بازیکنان مسن تر مراقب باشیم.من با بازیکنان و کادر پزشکی صحبت می کنم. یک مربی به تنهایی نمی تواند تصمیم بگیرد. اگر کادر پزشکی تصمیم بگیرد که بازیکنی قادر به بازی کردن نیست، من نمی‌توانم آن را رد کنم.

درباره تمدید قرارداد دمبله🔻

 

مهم این است که دمبله در کنار ما بماند. او بازیکنی با کیفیت است. اگر دمبله نمی خواهد قراردادش را تمدید کند، باید با مدیریت صحبت کنیم تا این موضوع حل شود.

کومان درباره بازیکنان مصدوم🔻

پدری، دمبله، آرائوخو به مدتی برای بهبودی نیاز دارند. اما ما به خوبی می دانیم که چه اتفاقی می افتد.

 

کومان درباره آگوئرو گفت🔻

او به خوبی بهبود یافته است، ما در بازی های قبلی به او دقایقی اختصاص دادیم. اما او هنوز برای بازی 90 دقیقه آماده نیست. ما او را در نیمه دوم به بازی وارد خواهیم کرد.

بعد از ال کلاسیکو با آنچلوتی صحبت کردی؟🔻

جایگاه ما به عنوان مربی به نتایج بستگی دارد. اگر مربی بزرگی داشته باشید، فشارها بیشتر می شود.
ما در مورد کارمان به عنوان مربی صحبت کرده ایم.

 

اگر مربی کم‌تجربه ای بودید، تحت استرس فرو می ریختید؟🔻

 

نمی دانم. همه چیز بستگی به موقعیتی دارد که در آن هستید، باشگاهی که در آن مربیگری می کنید. اگر شرایط بر علیه شما است، ساده ترین راه حل ترک تیم است. اما ترجیح می دهم با چالش ها روبرو شوم. چیزهایی هست که شما به عنوان مربی دوست ندارید. اما ترجیح می دهم در کنار بازیکنان باشم، مسابقات را آنالیز کنم و به دنبال میل به پیروزی باشم. اینها چیزهایی است که من در مورد مربی بودن دوست دارم.
وقتی به عنوان مربی از این تجربه دست بردارم، آن را ترک خواهم کرد. اما در حال حاضر می خواهم به کار و پیشرفت ادامه دهم، حتی اگر شرایط پیچیده است.

درباره پدری، دمیر و ریکی 🔻

 

دمیر هنوز بازیکن جوانی است، داشتن سطح بازی در بارسلونا آسان نیست، اما او شانس خود را خواهد داشت. ریکی رقبای زیادی در خط میانی دارد و ما بهترین کار را برای تیم انجام خواهیم داد.

کومان درباره آینده 🔻

من آرام هستم. با مدیریت صحبت کردم اما همه چیز به نتایج بستگی دارد.

 

 

کومان درباره فاتی 🔻

فاتی ناراحتی داشت، بعدا تصمیم می گیریم که با ما همسفر شود یا نه.

 

درباره ممفیس دیپای 🔻

من ممفیس را به خوبی می شناسم. در آخرین بازی ها او بازیکن تعیین کننده ای نبود. اما او از خود انتقاد می کند و تلاش خواهد کرد تا در مسابقات آینده بهتر عمل کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید