هانسی فلیک بعد از شکست۴_۱در خانه مقابل ژاپن : من نمیروم ،کار ما خوب بوده است❗️

به گزارش فوتبال۷۲۴ روزهای فیفا دی آغاز شده است و تیمهای ملی سراسر دنیا درگیر بازثهای دوستانه یا انتخابی تورنومنتهای مهم هستند .در اروپا آلمان در خانه در یک بازی دوستان به مصاف تیم ژاپن رفت و شکست سختی از این تیم خورد

فلیک بعد از مسابقه به صورت واضح از کار خود دفاع کرد و گفت خیال رفتن ندارم:

🎙”ما همه چیز را انجام می دهیم تا همیشه تیم را به خوبی آماده کنیم. فکر می کنم ما (کادر مربیگری) این کار را به خوبی انجام می دهیم و فکر می کنم من مربی مناسبی هستم.”

 

🎙 “اول از همه، ما به طرز بدی ناامید شدیم، باید اذعان کنیم که ژاپن تیم خوبی است. ما در حال حاضر منابع لازم برای پیشی گرفتن از چنین دفاع فشرده ای را نداریم❗️

 

🎙 این کافی نبود. ما بازی را خوب شروع کردیم. اولین فرصتی که ژاپن داشت یک گل بود، بعد ما برگشتیم و نتیجه را 1-1 کردیم، بعد بلافاصله دوباره گل خوردیم، فکر نمی‌کنم تیم را به خاطر چیزی مقصر بدانید، آنها بارها و بارها تلاش کردند، اما حریف از فرصتها استفاده بهتری کرد و شایسته پیروزی بود.

 

🎙”اگرچه درک آن سخت است، اما ما به خوبی برای بازی بعد آماده می شویم. چیزی برای توضیح در مورد این شکست وجود ندارد. ما به کار ادامه خواهیم داد. ما به کاری که انجام می دهیم اطمینان داریم. به همین دلیل است که همه چیز برای من در این مسیر ادامه دارد.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید