| |

ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا : فکر نمی‌کنم برای بردن بایرن‌مونیخ به معجزه نیاز داشته باشیم

به گزارش فوتبال۷۲۴ ژاوی هرناندز می داند که بازی مقابل بایرن مونیخ سخت خواهد بود، اما همچنان امیدوار است که بازیکنانش بتوانند شگفتی ساز شوند.

نشست خبری ژاوی هرناندز قبل از بازی بارسلونا و بایرن مونیخ در‌هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۱/۲۲

ژاوی هرناندز درباره بازی پشت درهای بسته 🔻

حیف است که مردم نمی توانند آنجا باشند. ما برای مردم بازی می کنیم و این همه چیز را سردتر می کند. من هیچ سودی نمی بینم. آنها نقشی بازی نمی کنند، اما بازیکنان وجود خواهند داشت.

ژاوی هرناندز درباره بازی دینامو – بنفیکا🔻

اگر پیروز نشویم، به آن بازی وابسته هستیم.

ژاوی هرناندز درباره لواندوفسکی🔻

“اگر او بهترین نباشد، ولی یکی از بهترین‌ها است. او سال هاست که تفاوت هایی ایجاد کرده است. اما او فقط گل نمی زند. او خیلی چیزهای دیگر را به خوبی انجام می دهد. او در یک موقعیت برتر است.”

ژاوی هرناندز درباره رسیدن به مرحله بعد 🔻

“من برای پیروزی و رفتن به مرحله یک شانزدهم نهایی کار می کنم. این واقعیت ماست. سپس لالیگا به ما خواهد گفت که کجا هستیم. ما بارسا هستیم و باید تلاش کنیم تا همه چیز را ببریم. فردا فرصت بسیار خوبی برای رسیدن به این مرحله داریم. ما با اشتیاق به مصاف مسابقه می رویم، حریف ما بدترین حریفی است که می توانیم با آن روبرو شویم، اما ما اشتیاق داریم و می دانیم که به خودمان وابسته هستیم.

ژاوی هرناندز درباره جوردی آلبا🔻

او چند ناراحتی جزئی دارد، اما به نظر می رسد خوب است. این به احساسات او بستگی دارد. فردا فینال است و او این را می داند.

ژاوی هرناندز درباره دمبله🔻

“او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. او می تواند تفاوت ایجاد کند، او باید با انگیزه باشد. من او را خوشحال می بینم. فردا باید بر جزئیات زیادی تسلط داشته باشیم تا برنده شویم. یک مسابقه تقریبا عالی داشته باشیم. ما به دمبله و دیگران نیاز خواهیم داشت.”

ژاوی هرناندز درباره بایرن مونیخ 🔻

“شما باید صبور باشید. این یک شبه بدست نمی‌اید. فردا در مقابل حریفی که در بازی های اخیر برتری داشته است، بازی میکنیم

ژاوی هرناندز درباره نیاز به معجزه برای صعود 🔻

ما به خودمان وابسته هستیم و با سلاح هایمان تلاش خواهیم کرد. بعد از بازی خواهیم دید. من آن را چنین معجزه ای نمی بینم. این یک بازی است و ما می توانیم هر حریفی را شکست دهیم.”

ژاوی هرناندز در انتها گفت 🔻

“کسی که تلاش می کند و کسی که تا آخر پارو می زند، کلمه شکست را باور ندارد. این اینده بسیار پیچیده است، در یک میدان فوق العاده سخت. ما تلاش خواهیم کرد. من اینجا هستم تا به بازیکنان کمک کنم. با دانستن اینکه حریف بسیار پیچیده ای در مقابل خود داریم، از روی توپ بر بازی مسلط باشیم. ما می دانیم که بازی پیچیده ای داریم.”
“تاریخ می گوید که ما هرگز در مونیخ پیروز نشده ایم، اما تاریخ برای شکستن آن وجود دارد. من واقعا مشتاقانه منتظر آن هستم.”من هرگز به کلمه شکست اعتقاد ندارم. در حال حاضر این سناریو اتفاق نیفتاد، اگر فردا اتفاق بیفتد در مورد آن صحبت خواهیم کرد. در حال حاضر ما تنها هستیم و همه چیز را خواهیم داد، با علم به اینکه حریف بسیار سختی را پیش رو داریم

نوشته‌های مشابه