| | |

کنفرانس خبری ادین ترزیچ مربی بروسیادورتموند

«یک هفته باورنکردنی بود. روشن است که درک همه چیز هنوز کمی زمان می برد. جو عالی بود. می توانستید ببینید که همه چقدر خوشحال بودند که ما موفق شدیم این کار را با هم انجام دهیم.

بازی ما دیگر در زمین بخوبی پیشرفت کرده است، حس رقابت را [در بچه ها] شروع کرده ایم و دوئل را بردیم و برمشکلات غلبه کردیم بطوریکه بچه ها باز هم می خواهند برنده شوند. ما می خواهیم هر چه درچنته داریم ارائه کنیم تا دوباره نابود کنیم و روز شنبه پیروز باشیم.»

Image

Image

سوم هدف اصلی تیم در بازی پایانی لیگ:

«اول، روند شش پیروزی پیاپی در بوندسلیگا باید افزایش یابد. دوم، لوکاس پیژچک که در حال تمام کردن بازی حرفه ای خود است، باید با یک پیروزی خداحافظی کند. بازی با ماینتس برای او خیلی زود پیش آمد؛ ما قطعا می خواستیم پیسچو را برای آخرین بار در ورزشگاه خود به زمین بفرستیم. بنابراین او قطعا بازی خواهد کرد!

Image

و سوم اینکه، دورتموند می خواهد تیم هایی را که در هفته های گذشته از ما سبقت گرفته اند را  پشت سر خود در جدول هفته پایانی قرار دهد. از همین رو چشم انتظاری برای بازی روز شنبه زیاد است. ما می خواهیم برای پیروزی بازی کنیم و فصل را در جایگاه سوم به پایان برسانیم. من واقعا می خواهم شنبه مقابل هانس پیروز شوم.»

Image

در مورد مربی حریف:

«من و هانس تقریبا 20 سال است که یکدیگر را می شناسیم. ما توانستیم که در دانشگاه مسیر مشترکی را طی کنیم. من اجازه پیدا کردم اولین قدمهایم را بعنوان مربی فوتبال با او بردارم. ما هنوز دوست صمیمی هستیم. ما در چند سال گذشته با هم کار نکرده ایم، اما همیشه از یکدیگر حمایت کرده ایم. او یکی از مهمترین افراد در زندگی من است. او پسر جوانی از دورتموند است و رد پایش را اینجا گذاشته است.»

 

درمورد انصراف مارکو رویس از بازی برای تیم ملی آلمان:

«مارکو تصمیم خودش را گرفت. من می توانم آن را درک کنم و این تصمیم برای شخصا او آسان نبود. من برای او و تصمیم او احترام زیادی قائلم.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید