کیه لینی کتاب
| | | |

کیه لینی در کتاب زندگینامه اش از تنفر از اینتر و بالوتلی و فلیپه ملو سخن می گوید

فوتبال724– کاپیتان یوونتوس جورجیو کیه لینی در کتاب زندگی نامه خود، که اخیرا منتشر می شود، اعتراف می کند “از اینتر متنفر است”، در حالی که ماریو بالوتلی را بد و ملو را “بدترین بدترینها” می نامد.

کیه لینی هفته آینده كتاب خود را با نام “من، جورجیو” منتشر می كند. وی در مصاحبه ای با روزنامه ریپابلیکا نظراتش پیرامون کتاب را ارائه كرد.

وی گفت:

من واقعاً از دو بازیکن بیزارم و هر آنچه را که در کتاب نوشتم تأیید می کنم. بالوتلی یک شخصیت منفی است، و به گروه احترام نمی گذارد. در جام کنفدراسیون ها برابر برزیل در سال 2013، او برای هیچ کاری کمک نمی کرد، او واقعاً لیاقت سیلی خوردن را دارد.

وی گفت:

برخی فکر می کردند او جزء 5 مهاجم برتر جهان است، اما من هرگز او را حتی در بین 10 یا 20 نفر برتر نمی دانستم.

کلیینی ادامه داد:

با این حال، فردی بدتر از او وجود دارد، فلیپه ملو: واقعاً بدترین بدترینها.

من نمی توانم از افرادی که احترام نمی گذارند، حمایت کنم، آنهایی که همیشه می خواهند متضاد باشند. وقتی او حضور داشت، به طور دائم شروع به نزاع و جدل می کرد. من به مدیران نیز گفتم: او سیب گندیده است.

آیا این اعتراف در کتاب کیه لینی در صورت روبرو شدن با بالوتلی، مقابل برشیا، ناخوشایند خواهد بود؟

وی اظهار داشت:

من هیچ قصد بدی ندارم و نیازی هم به آن ندارم. اگر نیاز داشته باشم چیزی را با این بازیکنان به اشتراک بگذارم، این کار را خواهم کرد. من بهترین دوست همه نیستم، اما آنها تنها دو نفری هستند که از حد قابل تحمل فراتر رفته اند.

وی گفت:

تا آنجا که به من مربوط است، مشکل این نیست اگر بد بازی کنید یا چند شب را بیرون عیاشی کنید، بلکه اگر بی احترامی نشان دهید و هیچ احترامی در درون شخصیت شما نباشد، بد است. یک بار ممکن است اتفاق بیفتد و قابل اغماض است، اما نه اگر موضوع مکررا تکرار شود.

کیه لینی در کتابش می نویسد که “از اینتر متنفر است”، اما منظورش را به همان روشی که مارکو ماتراتزی هنگام گفتن همین موضوع درباره یوونتوس در هفته گذشته انجام داد، روشن می کند.

من فکر می کنم مردم معنای واقعی کلام من را می فهمند و نمی خواهم دچار تفسیر غلط بشوم. من از اینتر به طرز ورزشی متنفرم همانطور که مایکل جردن از پیستونز متنفر است. من نمی توانم کمکی کنم اما از اینتر متنفرم، اما 99.9 درصد از زمانی که با بازیکنان خارج از زمین دیدار کردم، بعد از اینکه ما در زمین مسابقه یکدیگر را پاره کردیم، با هم می خندیدیم و خوش بودیم.

وی گفت:

در واقع، وقتی سال گذشته زانوی خود را جراحی کردم، پیامی که بیشترین لذت را برای من داشت، از خاویر زانتی بود. نفرت ورزشی همان چیزی است که شما را به ضرب و شتم رقیب سوق می دهد و اگر به معنای صحیح استفاده شود، یک مؤلفه اساسی ورزش است.

نوشته‌های مشابه