پاری سن ژرمن ایکاردی
| | | | |

پاری سن ژرمن درخواست تمدید قرارداد قرضی ایکاردی یا کاهش مبلغ خرید را دارد

فوتبال724– پاری سن ژرمن از اینتر می خواهد تا قرارداد قرضی مائورو ایکاردی را یکسال دیگر تمدید کند، یا گزینه خرید وی را از 70 میلیون یورو به حدود 50 میلیون یورو کاهش دهد.

مهاجم آرژانتینی یک فصل خوب را در پاریس پشت سر گذاشت و در 31 بازی در همه رقابت ها برای پاری سن ژرمن، 20 گل زد و چهار پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

وی در حال حاضر با گزینه خرید 70 میلیون یورویی طی قرارداد قرضی در پاریس است و گزارش شده است که پی اس جی می خواهد برای تغییر این قرارداد مذاکره کند.

طبق گزارش اکیپ، ایده این است که یا اینتر قرارداد قرضی را برای یک فصل دیگر تمدید کند، یا گزینه خرید را تا حدود 50 میلیون یورو کاهش دهد.

قهرمانان لیگ 1 فرانسه در حال حاضر 13 میلیون یورو برای یک فصل قرضی پرداخت کرده است، بنابراین به صورت تئوری که اگر قرارداد تکرار شود، هزینه کلی را به 67 میلیون یورو افزایش می دهد.

با این حال، اینتر می خواهد برای این بازیکن 27 ساله که در برنامه های آنها تحت هدایت آنتونیو کونته قرار ندارد، مبلغی را دریافت کند.

یوونتوس و ناپولی علاقه زیادی به وی نشان داده اند، اما گزارش شده است که قرارداد اینتر شامل بندهایی است که در صورت فروش ایکاردی به تیمهای سری آ، پاری سن ژرمن را مجبور به پرداخت جریمه اضافی در حدود 15 میلیون یورو به اینتر می کند.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید