| | |

مصاحبه اینزاگی سرمربی اینترمیلان قبل از بازی با آث‌میلان – لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳ نیمه نهایی/برگشت

فوتبال۷۲۴ – سیمونه اینزاگی بر اهمیت بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۲/۲۳مقابل میلان تاکید کرده و مدعی شده است که این «یکی از مهم‌ترین بازی‌ها» در تاریخ باشگاه خواهد بود.

 

نراتزوری در بازی برگشت در سن سیرو روز سه شنبه با نتیجه 2-0 برتری داشتند و چهارشنبه گذشته نمایشی چشمگیر مقابل تیم استفانو پیولی به نمایش گذاشتند.

 

اینزاگی بعدازظهر دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی خود در میلان اهمیت دربی اروپا را انکار نکرد، اما در عین حال تاکید کرد که تیمش مانند هر بازی دیگری برای این دیدار آماده می شود.

 

او به مطبوعات گفت:

 

🎙”من به عنوان یک مربی با هر بازی به یک شکل رفتار می کنم. فردا می دانیم که یکی از مهم ترین بازی های تاریخ اینتر است. فردا می دانیم که یک برتری شایسته داریم، اما مجبور نیستیم آن را مدیریت کنیم، باید به روش اینتر بازی کنیم، زیرا می دانیم که تیم قدرتمندی در جلو داریم.

 

همچنین از اینزاگی پرسیده شد که آیا زمانی که نراتزوری در ماه آگوست با بایرن مونیخ و بارسلونا در گروه بایرن مونیخ و بارسلونا قرار گرفتند، فکر می کرد در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرد یا خیر.

 

او پاسخ داد:

 

🎙 زمانی که قرعه کشی در ماه آگوست انجام شد، کمی ناامید شدم، ما خیلی خوش شانس نبودیم، اما در همان زمان چیزی که به کادرفنی و بازیکنانم در آن زمان گفتم این بود که حتی بارسا و بایرن هم نبودند فرقی نمیکرد، فردا گام مهمی خواهد بود.فردا شکی ندارم، هواداران همیشه در شرایط بد و خوب همراه ما بوده اند.

 

یکی از خبرنگاران پیشنهاد کرد که برای هدایت اینتر به نیمه نهایی رقابت ها و همچنین رسیدن به فینال کوپا ایتالیا باید به اینزاگی احترام بیشتری قائل شد.

 

او قبل از ادامه پاسخ داد:

 

🎙«متشکرم، خوشبختانه من و تیمم خیلی کم می خوانیم و گوش می دهیم، اما همه چیزهایی که نوشته می شود را می دانم. ثروت بزرگ من و همچنین کارکنانم این است که کم گوش می دهیم و می خوانیم. گاهی اوقات ما به عنوان مربی باید انتخاب کنیم، این کار را هر روز انجام می دهیم. گاهی اوقات شما خوش شانس هستید و گاهی اوقات نه. این وظیفه ماست و این چیزی است که می خواهد.

ما می دانیم که 90 دقیقه تا تحقق رویای خود فاصله داریم. به لطف آنها در فینال جام حذفی ایتالیا هستیم. ما در زمان استراحت خیلی خوب کار کردیم، حتی وقتی چند بازیکن برای جام جهانی داشتیم: در آن مرحله خیلی سخت کار کردیم. 5 بازی قبل پایان فصل هم از لیست قهرمانی لیگ خط خوردیم اما الان فکرمان فقط به فردا است.ما می دانیم که با چه کسی روبرو خواهیم شد، اما همچنین می دانیم که در یک فرم عالی هستیم. ما برای یک بازی به این بزرگی آماده هستیم، ما قبلا تیم بسیار قدرتمندی مانند بنفیکا پشت سر گذاشته‌ایم، حتی اگر دربی نبود، نتیجه عالی بود.»

 

 

اینزاگی همچنین مملو از تمجید از روملو لوکاکو بود، که پس از شش ماه اول دوره قرضی او از چلسی، از فرم مناسبی در تیم برخوردار است.

 

🎙”شما او را می شناسید، می دانید چه کاری می تواند انجام دهد. این همان چیزی است که ما در طول سال انتظار داشتیم، متأسفانه اتفاق غیرمنتظره ای هم برای او و هم برای بروزویچ رخ داد که دو بازیکن ضروری را برای چندین ماه از ما گرفت. اما چیزی که در حال حاضر می بینید یک لوکاکو است که ماه گذشته را به بهترین شکل ممکن تمرین کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید