| |

“یک مبارزه واقعی” – تحلیل یورگن کلوپ از بازی لیورپول با اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش فوتبال۷۲۴ یورگن کلوپ پیروزی 3-2 لیورپول مقابل اتلتیکو مادرید را در ارزیابی بعد از بازی حساس لیگ قهرمانان ، “یک مبارزه واقعی” توصیف کرد.

قرمزها در دقیقه 13 بازی سه شنبه شب گروه B در استادیوم متروپولیتانو ، با شوت محمد صلاح و والی شگفت انگیز نبی کیتا با دو گل پیش افتادند.اتلتیکو با دوگل گریزمان به بازی بازگشت و صلاح در دقیقه 78 با ضربه پنالتی گل به ثمر رساند تا برتری تیم میهمان را جبران کند

در مورد ارزیابی کلوپ از یک بازی “عالی و دراماتیک صحبت میکند🔻

آره بود من از این موضوع تعجب نمی کنم – وقتی این دو تیم با هم روبرو می شوند ، می گویم بازی زیبا تضمینی است. هر دو تیم مهره‌های هجومی مناسبی دارند ، برای مبارزه برای چیزهایی که می خواهند به آن برسند عادت کرده اند و این واضح است. البته ، داستان بازی یک داستان خاص است زیرا شما خیلی راحت ، پس از 13 دقیقه ، 2-0 مقابل اتلتیکو پیش نمی روید. من آن را چند بار گفتم اما هنوز هم واقعیت دارد ، مغز انسان می تواند بزرگترین دشمن شما باشد. ما آن موقعیت را کاملاً اشتباه فهمیده ایم. ما می خواستیم بازی را به روش اشتباه کنترل کنیم ، در فضاهای اشتباه بازی کردیم و بدیهی است که دو گل مفت را به آنها دادیم. ضربات ایستگاهی یک روال خوب است که ما آن را می دانستیم تا بتوانیم بهتر از آن دفاع کنیم. و هدف دیگر ، من فکر می کنم همه ما موافق هستیم

کلوپ درباره نیمه دوم گفت 🔻

در نیمه دوم ، من فکر می کنم همه در اینجا و کسانی که بازی را تماشا می کردند فکر می کردند ، “خوب ، اتلتیکو اکنون در طرف برنده است تا تنها با یک گل پیش بیوفتد.” اما ما فکر می کردیم ، “ما هنوز اینجا هستیم ، پس اجازه دادیم امتحان کنیم. ‘من در نیمه دوم به بچه ها گفتم ، این واقعا مثبت است زیرا ما اکنون بیشتر از آنچه قبل از بازی در مورد آنها می دانستیم می دانیم ، فقط باید از فضاهای مناسب استفاده کنیم و در فضاهای مناسب بازی کنیم و سپس همه چیز خوب خواهد شد این همان چیزی است که ما سعی کردیم انجام دهیم ، اما پس از آن بدیهی است که بازی به دلیل تصمیمات و اتفاقات دراماتیک تر شده است.

کلوپ درباره داوری گفت 🔻

 

در حال حاضر بارها اعتراضات را شنیده ام. البته من درک می کنم که مردم اتلتیکو یا اسپانیایی ها ناراحت هستند یا از تصمیمات خوششان نمی آید ، اما فکر می کنم یک پنالتی برای ما واضح است. به نظر من برای اتلتیکو پنالتی نبود. اما وقتی او آن را سوت زد ، من کمی تعجب کردم که آنها آن را پس گرفتند زیرا من فقط یک بار آن را دیدم و فکر نمی کردم این یک پنالتی باشد ، مشخص بود که آنها در آن لحظه چه می خواهند. و کارت قرمز ، البته بدشانسی است ، اما من فکر می کنم این یک کارت قرمز است – شما نمی توانید آن را تغییر دهید ، پا بازیکن در صورت بازیکن دیگری است ، این همان چیزی است که شما برای آن کارت قرمز دریافت می کنید. جالب نیست اما این اتفاق افتاد این داستان بازی است .

 

کلوپ در ادامه گفت 🔻

 

ما هنوز مجبور بودیم با تمام وجود دفاع کنیم زیرا حتی با 10 نفر هم بازی آنها بسیار شدید بود. این بهترین فوتبال ما نبود اما آنها را به دست آوردیم و این یک گام بزرگ است.

 

در مورد اینکه آیا لیورپول می تواند از بازی چیزی یاد بگیرد🔻

 

بله ، کاملا وقتی شما در این نوع بازی ها پیروز می شوید می توانید بگویید این تجربه ای است که ما در 46 بازی گذشته لیگ قهرمانان اروپا که با هم انجام دادیم کسب کردیم. اما ما کیفیت داریم ، کیفیت لازم را داریم تا این شرایط را به پایان برسانیم. گل هایی که به ثمر رساندیم درخشان انجام شد ، واقعاً خوب بازی شد – طلاح و حرکتش ، ضربه بالا ، مطمئن نبودم که آن ضربه خوب بود یا خیر ، هنوز آن را ندیده بود. سپس بدیهی است که گل دیگر ، همه تقریباً در موقعیت کاملی قرار دارند و مطمئناً نبی خوب بود و پایان خوبی داشت. مقابله با این گونه شرایط سخت است، دوره ای زمانی بازی که ما در آن هستیم واقعاً فشرده است. بنابراین ، آیا دوباره دقیقاً همان ترکیب را انتخاب می کنم؟ مطمئن نیستم. اما ما خیلی چیزها را باید در نظر بگیریم: چه کسی بازی می کند و بازی نمی کند ، چه کسی کجا بازی می کند.

من فکر می کنم در نهایت ما بازیکنان زیادی در زمین داشتیم که زیاد بازی کردند و در تمام بازی ها ، آخرین بازی های لیگ برتر و مواردی از این دست ، در حال حاضر برای تیم های ملی خود بازی کردند. هیچ وقت فقط یک دلیل برای تعویض ها وجود ندارد. پسرانم همیشه می خواهند [خوب بازی کنند] ، این چیزی است که من از آنها بیشتر دوست دارم. و اگر آنها نتوانند ، بیشتر اوقات تقصیر من است. امشب ما با آن مبارزه کردیم. تجربه کمی کمک کرد.

 

کلوپ درمورد اعتماد به نفس تیم 🔻

 

صادقانه بگوییم ما آنقدرها هم مطمئن نیستیم. ما مشکلات خود را می شناسیم ، مشکلات خود را می شناسیم اما سعی می کنیم اغلب آنها را نادیده بگیریم. امشب دو تیم مطمئن مقابل یکدیگر بازی کردند و من مطمئن هستم که اگر اعتماد من و دیه گو سیمئون را بسنجید ، من 100 درصد مطمئن هستم که او برنده خواهد شد . امشب یک مبارزه واقعی بود – این مربوط به این تیم نبود ، مربوط به بازی بود. هیچ کس نمی تواند برنده شود فقط به این دلیل که بهترین تیم است ، هیچ شانسی وجود ندارد. هر دو تیم مبارزان واقعی هستند و امشب این را دیدید. و دو هفته دیگر دوباره آن را خواهید دید. این یک بازی نیست که من منتظر آن هستم ، شما فکر می کنید ، “خوب ، خدای من ، تا دو هفته دیگر.” آنها تیم سختی برای بازی هستند ، اما ما آنجا خواهیم بود و سپس در ورزشگاه خود با فضایی فوق العاده از آنها استقبال میکنیم و امیدوارم که از آن استفاده کنیم

 

کلوپ در مورد سبک بازی اتلتیکو‌مادرید 🔻

 

من دقیقاً نمی دانم امشب مالکیت توپ چه بود ، اما حتی در بازی 11 بر 11 فکر می کنم اتلتیکو به ما اجازه بازی داد ، اگر بازی را مشابه من دیدید میفهمیدید این شیوه بازی آنهاست ،البته من خدای فوتبال نیستم! صادقانه بگویم خیلی مهم نیست که منچه می گویم. بعضی چیزها را در زندگی دوست دارم ، بعضی چیزها را آنقدر دوست ندارم اما هنوز هم می توانم به آنها احترام بگذارم. من خیلی به کارهایی که اینجا انجام می دهند احترام می گذارم. من نمی توانستم این کار را انجام دهم ، من مانند دیگو نیستم. او چند وقت است اینجاست؟ 10 سال؟ او فوق العاده موفق است
اصلا چرا آنها باید فوتبال مورد علاقه من را بازی کنند؟ آنها فوتبال مورد علاقه خود را بازی می کنند و همه چیز خوب است.

توضیحات کلوپ در مورد صحبت های او در نیمه بازی و تعویض کیتا 🔻

 

قبل از هر چیز ، ربطی به نبی نداشت – ما فقط باید کمی بهتر از سمت راست دفاع می کردیم. ما کمی بیش از حد فاصله داشتیم ، اما نبی یک گل و مواردی از این دست به ثمر رساند و من قبلاً با او صحبت کردم. او برای من بسیار مهم است. او واقعا در فرم خوبی است ، اما او سه بازی برای گینه انجام داد و آخرین بازی لیگ برتر را 90 دقیقه و سپس امروز ، همانطور که گفتم ، 45 دقیقه فکر می کنم کاملا درست بود. متشکرم [آلیسون بکر] ، که گفتی من چیزهای درستی گفتم ، در واقع این برنامه ما است ، اما دیگر دقیقاً نمی دانم چه گفتم. آنچه من با آن شروع کردم ، در درجه اول ، من واقعاً به آن مطمئن بودم زیرا ما خیلی بیشتر از قبل از بازی در مورد آنها می دانستیم. ما دقیقاً می دانیم که فضاها کجا هستند ، کجا باید بازی کنیم.

 

کلوپ درباره ترکیب اتلتیکو گفت 🔻

 

پنج بازیکن در دفاع ، سه بازیکن در خط میانی و دو مهاجم ، که کم و بیش در دفاع نقش چندانی ندارند ،ترکیبی فقط برای ضد حمله. بدیهی است که در کنار سه هافبک جا وجود دارد و ما می توانیم آنجا بازی کنیم اما از آنجا باید دوباره در مرکز بازی کنید. ما پاس های آسان زیادی در اطراف ۱۸ قدم داشتیم و نه در داخل آن. واضح بود که بازی 2-2 به پایان رسید هرگز انتظار نداشتم که آنها اکنون با مالکیت توپ بازی زا آغاز کنند. آنها بازی را دقیقاً به همان شکلی که از ابتدا می خواستند انجام دادند ، دفاع در فضاهای مناسب ، بردن توپ و پیشروی آن. آنها تغییر نکردند ، بنابراین ما مجبور شدیم به آنچه که از ابتدا می خواستیم بازگردیم. این همان کاری است که ما انجام دادیم.
شما می توانید شدت بازی را ببینید ، منطقی است که همه کارها را به درستی انجام دهید ، تا زمانی که نفس دارید و تا جایی که می توانید گل بزنید زیرا بعداً در یک بازی ، به ویژه در یک بازی شدید ، شما این امتیاز را نخواهید داشت. ما مجبور بودیم مبارزه کنیم و این همان کاری بود که انجام دادیم. این بازی در کتاب بهترین بازی هایی که تا به حال انجام داده ایم ثبت نمی شود ، بخشی از آن نخواهد بود ، اما بازی بسیار مهمی بود.

شاید اگر [کتابی] از بازی های بسیار مهم باشد ، شاید در آن کتاب این بازی باشد ، اما در‌کتاب بهترین بازی ها نیست. پیروزی مقابل اتلتیکو تا زمانی که این تیم با دیگو همراه باشد هرگز آسان نخواهد بود . ما به هر حال این کار را کردیم و من واقعاً به این موضوع افتخار می کنم.

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید