آلگری ولاهوویچ
| | | |

ماسیمیلیانو آلگری: ولاهوویچ نباید بهترین گلزن لیگ شود

فوتبال724– ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس به سوالات خبرنگاران DAZN پاسخ داد. به عقیده وی اهمیتی ندارد که ولاهوویچ آقای گل شود. کیه زا هم نیم فصل اول به صورت کامل در دسترس مربی نخواهد بود.

چه نوع یوونتوسی در حال تولد است؟ نسبت به سال گذشته چه انتظاری دارید؟

دستیابی به اهداف باید متفاوت باشد، اما هدف همیشه حداکثر است. شروع با حداکثر هدف یک چیز است، رسیدن به آن چیز دیگری است، زیرا پیروزی یک چیز خارق العاده است نه عادی. برای یوونتوس، این به یک امر عادی تبدیل شده است. و شاید وقتی سال گذشته چیزی نبردیم، اگر امسال برنده شویم، چیز خارق العاده ای باشد. اول از همه باید از نظر اجرایی پیشرفت کنیم، پارسال یازدهمین خط حمله لیگ بودیم. به جز پنج بازی آخر، فقط بیست و پنج گل خوردیم، دفاع ما جزو بهترین های سری آ بود. سپس گل خوردیم. ما تجربه کیه لینی را داشتیم و حالا دلیخت هم رفته است. در فوتبال هرگز از قبل نمی دانید، همیشه شگفتی ها وجود دارد، شاید گاتی بازیکن اصلی یوونتوس شود. من آرام هستم زیرا مدیریت باشگاه همیشه کمک می کند.

درباره پوگبا:

من او را در شرایط بدنی خوب و بازیکنی متفاوت در سطح انسانی دیدم. او قبلا یک پسر بود، اما اکنون یک مرد است. از نظر فوتبال بازی کردن، او همینطور است.

آیا تیمی در مسابقات قهرمانی وجود دارد که جلوتر از بقیه فصل را شروع کند؟

اینتر همچنان مورد مدعی اصلی اسکودتو است، میلان قهرمانی فوق العاده ای در سال گذشته داشت. امسال امتحان خوبی برای آنها خواهد بود، زیرا تکرار آن همیشه دشوار است. من ایده ای از امتیازات لازم برای کسب عنوان قهرمانی دارم، اما در پایان آگوست در مورد آن صحبت می کنم.

ولاهوویچ چند گل خواهد زد؟

امسال امیدواریم به سی سالگی برسیم، اما لزومی ندارد که بهترین گلزن لیگ شود، زیرا اگر نه، این بدان معنا نیست که قهرمانی به دست نخواهد آمد.

درباره دی ماریا:

فکر می کنم او می تواند در جناح راست یا حتی در پست هافبک هجومی/مهاجم دوم بازی کند. هر چه او را به دروازه نزدیکتر کنیم، بهتر است.

یعنی لزوما یوونتوس را با سیستم 4-3-3 نخواهیم دید؟

ما همیشه باید سعی کنیم از ویژگی های بازیکنان نهایت استفاده را ببریم. من آمار دی ماریا را دیده ام، او بیشتر از اینکه گل بزند، پاس گل می دهد، بنابراین هر چه بیشتر او را در کنار کسانی قرار دهیم که باید گل بزنند، بهتر است. به عنوان یک تیم باید در تلاش برای انجام بازی پیشرفت کنیم و باید کمی صبر داشته باشیم. این بخشی از خصوصیات است، پارسال بازیکنان ضدحمله زیادی داشتیم، امسال هم همینطور هستند. کیه زا بهترین انتقال ما خواهد بود، اما ابتدا او دیگر بازیکنی نیست که یک سال پیش از دست دادیم. در ژانویه 100% آماده خواهد بود.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید