|

نشریه آلمانی از جمال موسیالا انتظار دارد تا بجای تیم ملی انگلیس به تیم ملی آلمان متعهد بماند

نظر برخی رسانه ها بر این است که جمال موسیالا نوجوان تیم بایرن مونیخ که برای هرد و تیم ملی انگلیس و آلمان در رده جوانان بازی کرده، آینده بهتری در تیم ملی آلمان بجای انگلیس دارد.

هنوز یک ماه از هجدهمین سالگرد تولدش نمی گذرد، ولی موسیالا در این فصل با بایرن پیشرفت بزرگی داشته و در 19 بازی 3 گل به ثمر رسانده است و او را بخاطر علاقه باشگاه های لیگ برتر به کانون توجهات سوق داده است.

Jamal Musiala

بیلد اکنون انتظار دارد موسیالا به بایرن و همچنین آلمان متعهد باشد.

هافبک / وینگر تهاجمی در سال 2003 در آلمان متولد شد، اما خانواده او وقتی جمال هفت ساله بود به انگلیس نقل مکان کردند و در آنجا بود که فوتبال حرفه ای او شروع شد.

موسیالا قبل از اینکه در سال 2011 توسط چلسی مورد توجه قرار گیرد مدت کوتاهی در آکادمی ساوتهمپتون در سنین نوجوانی آموزش دید. او هشت سال بعد را در جمع آبی ها سپری کرد و تا 16 سالگی و در تابستان 2019 که به بایرن پیوست، در انگلیس بیشتر از زادگاهش آلمان زندگی کرده بود.

موسیالا در تیم های زیر 15 سال، زیر 16 سال، زیر 17 سال و زیر 21 سال برای انگلیس بازی کرده است، اگرچه در تیم رده سنی زیر 16 سال نیز برای آلمان حضور داشت.

Jamal Musiala

همین اواخر ماه نوامبر بود که یک مربی آکادمی از فدراسیون آلمان ادعا کرد که موسیالا “آینده خود را با تیم های ملی انگلیس می بیند”. اما ممکن است اکنون نظر او تغییر کرده باشد.

اگر موسیالیا اعلام کند میخواهد برای تیم ملی آلمان بازی کند، دومین استعداد نوجوانی است که در عرض چند ماه به انگلیس پشت می کند. یونس موسی بازیکن جوان سابق آرسنال پس از مهاجرت خانواده اش از ایتالیا، از 9 سالگی در انگلیس بزرگ شد، اما او در ماه نوامبر برای اولین بار در مسابقات ملی بزرگسالان برای ایالات متحده – کشوری که در آنجا متولد شده بود – بازی کرد.

موسی در سال 2019 برای پیوستن به والنسیا از آرسنال جدا شد و در این فصل به تیم اصلی راه پیدا کرده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید