| |

مصاحبه اولیور کان مدیر اجرایی بایرن مونیخ درباره وضعیت تیم و نقل و انتقالات

به گزارش فوتبال۷۲۴ اولیور کان مدیر اجرایی تیم بایرن مونیخ امروز در مصاحبه ای درباره وضعیت تیم بایرن و خروجیهای تیم صدر نشین بوندسلیگا مصاحبه ای انجام داد

اولیور کان در این مصاحبه به مسائلی درباره خروجیها و بازیکنان تیم مانند سوله ،نویر و لواندوفسکی صحبت کرد

اولیور کان درباره سوله گفت 🔻

“نیکلاس سوله پیشنهاد ما را نپذیرفت. ما مسئولیت پیشنهادات خود را بر عهده می گیریم. در این تجارت طبیعی است که شما همیشه با هم نباشید.
“مذاکرات با نیکلاس سوله طولانی شد. ما به او پیشنهاد دادیم که او قبول نکرد. فکر می کنم هربرت هاینر می خواست یک فاصله کوچک بگذارد. اکنون می دانیم که وضعیت چگونه است. این اتفاق در چند روز گذشته رخ داد.
فکر می‌کنم باید در نظر داشته باشید که صحبت‌های زیادی در جریان است. در یک مقطع زمانی، بازیکن تصمیم می‌گیرد.

 

اولیور کان به مناسبت بازگشت هواداران به استادیوم ها گفت 🔻

“اولین قدم خوشایند در مسیر درست بود. در چند هفته گذشته بحث های زیادی انجام شده است. من فکر می کنم ارسال این سیگنال در حال حاضر مهم است. ما زیرساخت خوبی در مورد ورزشگاه آلیانز داریم.ما داده ها را از مسابقات زمانی که تماشاگران در جایگاه ها حضور داشتند جمع آوری کردیم. آنها ثابت کردند که ما هیچ حادثه آلودگی در آلیانز آرنا نداشتیم.

 

اولیور کان درباره چه کسی می تواند جانشین سوله می‌شود🔻

ما همیشه به همه احتمالات نگاه می کنیم. در مورد پست مدافع میانی گزینه های زیادی داریم. البته ما با بازیکنان مختلفی سروکار داریم.از سوی دیگر، ما لوکاس هرناندز را در مرکز دفاع داریم همچنین یک مدافع مرکزی عالی مانند اوپامکانو، و استعدادی در قالب تانگوی نیانزو داریم. پاوارد نیز می تواند در آنجا بازی کند.

اولیور کان درباره کورنتین تولیسو🔻

 

این شگفت انگیز است که کورنتین اکنون در چه سطحی فوتبال بازی می کند. او نشان داده است که چه کاری می تواند انجام دهد. هیچ اتفاقی برای ما بهتر از این نیست که بازیکنان عملکرد عالی نشان می دهند و دائماً به بازی می پیوندند.”

 

کان درباره وضعیت اپیدمی و بازگشت آن گفت 🔻

من قبل از بازی در برلین با وزیر بهداشت ملاقات کردم تا تصمیمات را بفهمم. شرایط بسیار سختی است. شروع با 10000 تماشاگر منطقی است.

اولیور کان در مورد آینده نویر، مولر و لواندوفسکی گفت 🔻

روشن است که نویر، لواندوفسکی یا مولر بازیکنان مهمی هستند، آنها بازیکنانی هستند که برای موفقیت خود ایستاده اند. نیازی به گفتن نیست که ما با همه این بازیکنان صحبت می کنیم. این در راس برنامه ما است.

 

اولیور کان در مورد ماجراجویی اش با بایرن تا اینجای کار گفت 🔻

من خیلی سریع خودم را پیدا کردم. مهم این بود که بتوانم از روی شانه رومنیگه به تیم نگاه کنم. او واقعاً ما را از طریق چیزهای زیادی در ورزش و همچنین در زمینه های دیگر تحت فشار قرار داد. من در همه جا احساس راحتی می کنم.

 

کان درباره هالند یا لواندوفسکی گفت 🔻

لواندوفسکی! او در هر سطحی که بازی می کند یک پدیده مطلق است. جای تعجب نیست. البته، ما هر کاری از دستمان بر بیاید انجام می دهیم تا رابرت تا زمانی که ممکن است در کنار ما بماند. او تقریبا یک قطب نما برای بیمه است. ما

 

کان مجدد درباره سوله گفت 🔻

نیکلاس عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته است. او سخت بازی می کند، او مطمئن است که ما هنوز به او در این فصل نیاز داریم و با این حال باید به قوانین خاصی پایبند باشیم. ما محدودیت های اقتصادی داریم که باید در آن کار کنیم.” “ما گفتگوهای طولانی داشتیم که هفته ها و ماه ها به طول انجامید. در طول پنج سال گذشته من نتایج بسیار خوبی کسب کردم. او یکی از بهترین بازیکنان دفاعی است. ما همیشه از او تشکر کرده ایم.”

اولیور کان درباره اختیار حسن صالح‌حمیدزیچ در تیم گفت 🔻

من مدت زیادی است که با حسن کار می کنم. ما با هم خیلی خوب کار می کنیم. من و حسن تجربیات زیادی با هم داشتیم. اگر به تیم او و موفقیت او نگاه کنید، همه چیز در مورد حسن به خوبی صحبت می کند. و همچنین نیت و تجربه او.می توانم تصور کنم حسن برای مدت طولانی در باشگاه ما بماند.

 

اولیور کان درباره نقل و انتقالات رایگان گفت 🔻

“بایرن تنها باشگاهی نیست که این مشکل را دارد. بیماری کوید نیز تاثیر می گذارد. همچنین به ما فرصت می دهد. ما همچنین این فرصت را داریم که بازیکنان دیگر را به صورت رایگان جذب کنیم.بایرن باشگاه بسیار جذابی است. من فکر می کنم در شرایط فعلی فرصت های بیشتری برای ما وجود دارد تا تهدید در نقل و انتقالات آزاد.

 

اولیور کان درباره درباره جولیان ناگلزمن گفت 🔻

جولیان در جمع راحت است. او یک چهره است. دومین جنبه مهم برای ما این سوال است: او چگونه در باشگاه کار می کند؟ شگفت انگیز است که چقدر سریع ظاهر شد و تیم را متقاعد کرد که او را رهبر بدانند.وقتی در کنار تیم هستید می توانید آن را احساس کنید. می توانید آن را در زمین در نحوه بازی ما ببینید. می توانستیم گل های زیادی در برلین بزنیم. دیگر گل های زیادی دریافت نکردیم. جولیان همه چیز را در سنین جوانی ترکیب می کند، این شگفت انگیز است.

اولیور کان درباره نقش خودش گفت 🔻

توضیح نقش مشکل است، من کارهای زیادی دارم که نباید در انظار عمومی انجام شود، فقط به جنبه های اقتصادی فکر نمی کنم، بلکه به سیاست ورزشی هم فکر می کنم.من نمی توانم هر روز جلوی دوربین باشم. این در مورد یافتن یک حد وسط است. من باید آرام بگیرم تا ریتم مناسب را پیدا کنم. این مربوط به تفسیر خود شما از نحوه تفسیر نقش ما است.

کان در مورد اصلاح لیگ قهرمانان در سال 2024 گفت 🔻

 

اگر به لیگ قهرمانان نگاه کنید، فرمت فعلی مسابقات چقدر است؟ البته همه ما به این فرمت عادت کرده ایم. همه ما عاشق لیگ قهرمانان هستیم. اما در گذشته جلسات گروهی زیادی برگزار شد که قبلا حل شده بودند.همیشه ارزش این را دارد که به این فکر کنیم که چگونه می توانیم یک قالب خاص را بهبود بخشیم و توسعه دهیم. همیشه باید هیجان انگیز باشد و ترجیحاً تا انتها مناسب باشد. واجد شرایط بودن باید 100٪ ورزشی باشد. شکی نیست که قالبی مانند این باعث توسعه بیشتر خواهد بود.

اولیور کان درباره بازار نقل و انتقالات گفت 🔻

برای ما مهم است که تجارت فوتبال را در سطح دستمزد آرام کنیم. منطقی است که در سطوح نقل و انتقالات به خودتان اطمینان دهید. ما با سقف حقوق در مسیر درستی هستیم. ما ایده های روشنی در این مورد داریم.
من بسیار بسیار خوشبین هستم که اتفاقات خوب و مثبتی رخ خواهد داد. این به ما امکان می دهد به عنوان یک باشگاه سنتی به آینده مثبت نگاه کنیم. ما هنوز رقابتی هستیم.بایرن می توانست در بالاترین سطح حتی بدون بودجه خارجی بسیار بالا بازی کند. چالش همیشه یکسان است.

 

اولیور کان درباره مانوئل نویر گفت 🔻

مانوئل همه رکوردها را شکست و چیزی برای من نگذاشت. به او گفتم که می تواند 1 یا 2 رکورد من را رها کند (لبخند می زند). او رهبر است.
مانوئل یک نمونه معمولی از بازیکنی است که هرگز راضی نیستند. بوفون هنوز هم بازی می کند اگر من خوب بدانم. مانو هنوز می تواند برای مدت طولانی بازی کند. من 38 یا 39 ساله بودم که خسته شدم.این درباره نویر فرق می کند.

 

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید