|

مصاحبه هربرت هاینر رئیس هیات مدیره بایرن‌مونیخ

به گزارش فوتبال۷۲۴ هربرت هاینر رئیس هیات مدیره بایرن‌مونیخ به توضیح درباره وضعیت بازیکنان و تیم و فصل نقل و انتقالات پرداخته است

هاینر درباره لواندوفسکی گفت 🔻

 

 

🎙• “ما همیشه گفته‌ایم که لواندوفسکی تا 30 ژوئن قرارداد دارد – و قرارداد همان قرارداد است! اگر بازیکنی بتواند قراردادش را تمام کند در حالی که به عنوان یک باشگاه باید تا آخرین روز به او پول بدهیم، کجا برویم؟ این ناعادلانه است. قرارداد اینگونه نیست.من کمی تعجب کردم که رابرت این راه را برای برقراری ارتباط عمومی انتخاب کرد. من به جای او باشم این کار را نمی کردم. او مدت زیادی در بایرن مونیخ بوده است، عناوین زیادی کسب کرده و دو بار بهترین فوتبالیست جهان شده است.” ”

 

هاینر در‌ ادامه گفت 🔻

 

🎙 “من فکر می کنم لواندوفسکی به خوبی می داند که چه چیزی در بایرن دارد، باشگاهی که با بازیکنانش خوب رفتار می کند و هر کاری انجام می دهد تا آنها در زمین بهترین عملکرد را داشته باشند. بنابراین باید بگویم که قدردانی یک طرفه نیست.”

 

آیا بعد از تمام اتفاقات رخ داده، آیا هنوز امکان دارد که لواندوفسکی در بایرن بماند و بازی کند؟ هاینر🔻

 

 

🎙• “من نگران این نیستم. رابرت کاملا حرفه ای است و می خواهد فوتبال بازی کند.”

 

آیا بایرن اجازه می دهد که لواندوفسکی سال آینده مجانی برود؟ هاینر 🔻

 

 

🎙• “خدا را شکر، ما نیاز اقتصادی نداریم. ما می خواهیم بهترین بازیکنان و رابرت را از بهترین ها داشته باشیم. بنابراین، من کاملاً مطمئن هستم که او فصل آینده برای ما بازی خواهد کرد.”

 

– بنی زهاوی گفت که بایرن لواندوفسکی را به دلیل تعقیب ارلینگ هالند از دست داده‌اید .پاسخ هاینر 🔻

 

 

🎙• «آقای زهاوی و روبرت لواندوفسکی می دانند فوتبال حرفه ای چگونه کار می کند.»

 

 

– در مورد حرف کان که لوا فروشی نیست برای شما هم همینطور است؟  هاینر گفت 🔻

 

 

🎙• “من فقط می توانم از الیور کان حمایت کنم.”

 

در مورد آینده گنابری هاینر گفت 🔻

 

 

🎙• “ما برای مدت طولانی در حال مذاکره با سرژ بوده ایم. متاسفانه هنوز به توافق نرسیده ایم. هنوز انتظارات متفاوتی وجود دارد، اما ما در حال کار روی آن هستیم.”

 

 

آیا بایرن امکان این را دارد  به آخرین سال قرارداد خود با لواندوفسکی و گنابری برود، پس از اینکه بازیکنان زیادی را به صورت رایگان از دست داده است ؟ هاینر گفت 🔻

 

🎙• “در حال حاضر، این دیگر غیرعادی نیست. ما فقط یک بازیکن از آژاکس ( مزرویی ) را نیز به صورت رایگان امضا کردیم.” “ما تیمی را برای فصل آینده تشکیل خواهیم داد که بتواند برای همه عناوین رقابت کند.”

 

درباره سادیو مانه هاینر گفت 🔻

 

🎙• مطمئناً متوجه خواهید شد که در مورد بازیکنانی که قرارداد با سایر باشگاه ها دارند چیزی نمی گویم.

 

 

آیا بایرن در رقابتهای بین المللی  شانسی برای جذب بازیکنانی به این بزرگی دارد؟ هاینر گفت 🔻

 

 

🎙 “بایرن مونیخ اگر بازیکنی بخواهد همیشه سرمایه های لازم را جمع آوری می کند. اگر واقعا بازیکنی بخواهیم، ​​می توانیم او را بگیریم. اما او باید برای ما مناسب باشد.”

 

 

هربرت هاینر درباره حمیدزیچ گفت 🔻

 

 

🎙 “حسن صالح‌حمیدزیچ در کل خیلی خوب کار می کند. تمام عناوینی که ما کسب کردیم، شش عنوانی که در سال 2020 به دست آوردیم. او تیم را جمع کرد. چیزی که من را تحت تاثیر قرار می دهد قلب و علاقه او به بایرن مونیخ است.

 

 

هاینر در ادامه گفت 🔻

 

 

🎙 نباید فراموش کنیم که  بازیکنان مهمی هم در طول این سالها اضافه یا تمدید شدند مانند : لئون گورتسکا، جاشوا کیمیچ ، کینگزلی کومان ، جمال موسیلا ، توماس مولر و مانوئل نویر. این کار او بود. او همچنین چندین سال پیش مفهوم جدیدی را برای آکادمی ما ایجاد کرد “

 

هربرت هاینر درباره آکادمی گفت 🔻

 

 

🎙 “هدف ما این است که بازیکنان بیشتری را از آکادمی خود ارتقا دهیم تا کمی با این جو نقل و انتقالات مقابله کنیم. با موسیالا، استانیسیچ، وانر و ویدوویچ، ما دوباره بازیکنان جوانی در تیم اول داریم که آنها خیلی خوب پیشرفت کرده اند. این شایسته است.” .

 

 

هاینر درباره ارزیابی عملکرد ناگلزمن گفت 🔻

 

 

🎙• “به طور کلی او بسیار، بسیار خوب. او تازه، مبتکر و خلاق است، ایده های جدید را به ارمغان می آورد و با سرعت شگفت انگیزی یاد می گیرد. من از نحوه برخورد او به عنوان یک شخص خوشم می آید. او بسیار اجتماعی است، که برای باشگاه خوب است.  “ما او را به مدت پنج سال استخدام کردیم تا چیزی را با ما توسعه دهد، و در حال حاضر اولین ثمره کار او را می بینیم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید