| | |

پدر آنسو فاتی می خواهد که آنسو به دلیل کمبود وقت بازی از بارسلونا جدا شود

فوتبال۷۲۴ – پدر و ایجنت آنسو فاتی از وضعیت پسرش در دوران ژاوی به هیچ وجه راضی نیست و گفت که او از کمبود دقایق بازی پسرش در بارسلونا در این فصل خشمگین است و او آماده است تا از این باشگاه جدا شود.

 

آنسو 20 ساله با مربیگری ژاوی هرناندز 38 بازی در تمامی رقابت ها انجام داده است، اما 27 مورد از آنها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است.

 

بوری فاتی – که در کنار ایجنت خورخه مندز، کار پسرش را مدیریت می کند – گفت آنسو سزاوار دقایق بیشتری است و متعهد شده است تا زمانی که شرایط تغییر نکند برای تماشای یک مسابقه به نیوکمپ برمیگردید.

 

بوری روز سه شنبه به Cope گفت:

 

🎙”اگر به من بستگی داشت، او را [به تیم دیگری] می بردم، اما [آنسو] می خواهد در بارسلونا بماند.”

او نمی‌خواهد برای یک باشگاه دیگر قرارداد ببندد، اما من می‌خواهم موفقیت او را ببینم. به عنوان یک پدر، عصبانی هستم. دیدن کم بازی آنسو شما را ناراحت می‌کند و گاهی اوقات به عنوان یک پدر فکر می‌کنم، نه مربی. “

 

 

آنسو در سن 16 سالگی وارد تیم بارسا شد و رکوردهای حضور و گلزنی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را شکست، اما یک سری مصدومیت های ناگوار باعث شد که او بیشتر دو دوره قبلی را از دست بدهد.

با این حال، او در طول فصل تناسب اندام خود را حفظ کرده است و بوری اضافه کرد که وقتی اعتماد به نفس دارد و فقط ریتم و بازی ندارد، “ناراحت تر از همیشه” است.

این وضعیت باعث شد تا بوری این هفته با ماتو آلمانی، مدیر ورزشی بارسا و مندس، ایجنت آنسو ملاقات کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی این اجلاس را برپا کرده است، افزود:

 

🎙 “من با ماتئو تماس گرفتم.” او به ما گفت که آنسو بخشی از میراث باشگاه است و آنها روی او شرط بندی کرده اند.

“به عنوان یک پدر، من طور دیگری فکر می کنم، شاید من اشتباه می کنم. او بازیکن امتیاز شماست، شماره 10، او [این شماره] را زمانی که هیچ کس حاضر نبود آن را از [لیونل] مسی بگیرد، انتخاب کرد.

“چیزی که من را آزار می دهد این است که چگونه از نظر دقیقه بازی با او رفتار می کنند. یک دقیقه، دو، سه… من از او نمی خواهم که شروع کننده باشد، زیرا همه مهاجمان در باشگاه پدیده هستند، اما ما هم هستیم. صحبت در مورد آنسو فاتی، از اسپانیا و بارسلونا، که از طریق لاماسیا آمد… اگر به او [فرصتی] ندهید، چه کسی را خواهید داد؟

“اگر اینطور ادامه پیدا کند، من به [خانه خانوادگی در] سویا برمی گردم و بس. من به بازی مقابل رئال مادرید نرفتم. من دیگر به استادیوم نخواهم رفت.” روز قبل آنسو از من پرسید که چرا نرفتم، او فکر کرد من آنجا هستم. من به او گفتم که دوست ندارم.»

 

 

با وجود نارضایتی‌های خود، بوری می‌گوید آنسو همچنان راضی است و آماده است تا برای جایگاهش در تیم بارسا که 12 امتیاز اختلاف در صدر لالیگا دارد، مبارزه کند.

او گفت:

 

🎙حال آنسو کاملاً خوب است. “چطور ممکن است افسرده شود وقتی این همه خانواده در اطرافش است و مردمی برای صحبت کردن با آنها دارد؟

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید