رانگنیک توافقی با میلان نکرده است
| |

کنفرانس خبری رالف رانگنیک قبل از بازی منچستریونایتد و اتلتیکومادرید

به گزارش فوتبال۷۲۴ در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا مرحله یک هشتم نهایی دو تیم اتلتیک‌ مادرید و منچستریونایتد به مصاف هم خواهند رفت،شیاطین سرخ در این دیدار میزبان تیم اتلتیکو هستند

بازی رفت دو تیم با نتیجه۱_۱به پایان رسیده است و همه چیز به این بازی بستگی دارد

رالف رانگنیک سرمربی موقت تیم منچستریونایتد قبل از این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد

رانگنیک در مورد مصدومیتها گفت 🔻

🎙”در حال حاضر وضعیت بازیکنان به گونه ای است که همه برای بازی مقابل اتلتیکو در دسترس هستند به جز لوک شاو که هنوز حضورش در شک است – او دیروز و امروز تمرین کرد، اما ما نباید برای او عجله کنیم. تست کرونای برونو دیروز منفی بود و امروز با ما تمرین کرد.

رانگنیک درباره ترکیب گفت:🔻

🎙 «این امکان کاملاً وجود دارد که تغییراتی ایجاد شود، حتی اگر دلیل زیادی برای ایجاد تغییرات زیاد وجود نداشته باشد. خوب است که همه افراد برای انتخاب در دسترس باشند، بهتر از پنج یا شش بازیکن کمتر است.»

رانگنیک در مورد خط دفاع میانی و اهمیت واران:🔻

🎙 «رافائل بسیار مهم است، اما با ویکتور لیندلوف ما نیز در چند بازی پیروز شدیم، خوب بازی کردیم و چند کلین شیت کردیم. برای پست دفاع میانی بازیکنان سطح بالایی در اختیار دارم و تصمیم گیری فردا برایم چندان آسان نخواهد بود.وقتی ویکتور مقابل تاتنهام به میدان رفت، خوب بود. و همانطور که گفتم، خوب است که رافائل به فرم خود بازگشته است. ما مراقب او بودیم و او مراقب خودش بود، مهم این بود که بعد از مصدومیت عجله نکنیم تا او را آزاد کنیم. اکنون او به طور منظم در آمادگی کامل است.

رانگنیک در مورد رونالدو:🔻

🎙 «در مجموع او یک بازی خوب مقابل تاتنهام داشت، شاید حتی یک بازی خیلی خوب. امیدواریم امروز عصر هم همین را از او ببینیم.من نگران این نیستم که او ممکن است برای بهبودی مشکل داشته باشد، او همیشه فردی بوده که مراقب خودش و بدنش است، او می داند باید چه کار کند. آیا او می تواند دوباره سه گل بزند؟ خواهیم دید. زدن سه گل به این تیم اصلا کار راحتی نیست.
این فقط در مورد کریستیانو نیست، کل تیم مهم است، ما در نیمه اول در مادرید دیدیم که چه اشتباهاتی انجام دادیم به گونه ای که نباید بازی کنیم و این موضوع دیروز و امروز برای ما مهم بود.”

رانگنیک در مورد مسابقه آتی: 🔻

🎙«این بیشتر به جاه طلبی های ورزشی خودمان مربوط می شود. ما بسیار جاه طلب هستیم، می‌خواهیم جلوتر برویم، می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم با بهترین تیم‌های اروپا رقابت کنیم و بنابراین برای پیروزی فردا هر کاری می‌کنیم.خیلی مهم است که اولی را از دست ندهید. اتلتیکو بدش نمی آید که بدون توپ بازی کند. آنها در آخرین بازی های لیگ کمتر از 50 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. ما در مورد آن می دانیم. مهم این است که گل اول را بزنیم و تمرکز خود را از دست ندهیم.

رانگنیک درباره احتمال پیروزی و بعد از آن 🔻

🎙 اگر فردا برنده شویم ترجیح می دهم در مورد انگیزه بقیه فصل صحبت کنم. ما یک فرصت فوق العاده برای رسیدن به یک چهارم نهایی داریم. من مطمئن هستم که فردا می توانیم برنده شویم.”

رانگنیک در مورد راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده:🔻

🎙 «مهم نیست که فصل آینده چگونه به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم. سوال این است که کدام واقع بینانه تر است. فردا یک بازی در لیگ قهرمانان داریم و تمام تلاش خود را برای پیروزی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی خواهیم کرد. اما حتی اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم، باز هم تیم های خوب زیادی در این مسابقات حضور دارند.سه هفته دیگر بازی بعدی لیگ برتر را در خانه مقابل لستر داریم و سعی می کنیم به هر حال در تمام بازی های بعدی در جام قهرمانی پیروز شویم. ما کاملاً آگاه هستیم که دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم.
آرسنال در شرایط خوبی قرار دارد. دیروز دوباره بردند. باید به فکر خودمان باشیم و در مسابقات لیگ برتر پیروز شویم. اما فردا یک تورنمنت دیگر داریم، لیگ قهرمانان، و همه در تیم انگیزه زیادی دارند.”

رانگنیک درباره احتمال قهرمانی 🔻

🎙بازی سیتی مانند تشیح جنازه من بود ،آن بدترین بازی عمر مربیگری من بود بعد تاتنهام را شکست دادیم حالا ار قهرمانی حرف میزنید؟!

نوشته‌های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید