| | | | |

کنفرانس خبری لویسن فاوره قبل از درکلاسیکر

تیم های بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ از ساعت 21 روز شنبه 17 آبان در سیگنال ایدونا پارک به مصاف یکدیگر میروند. این در حالی است که هر دو تیم با 15 امتیاز در صدر جدول هستند و برنده این بازی بدون رقیب هم امتیاز صدر نشین بوندسلیگا می شود. دورتموند در بوندسلیگا بهترین خط دفاعی را با 2 گل خورده دارد. همچنین بایرن با 24 گل زده در 6 بازی بهترین خط حمله این لیگ را در اختیار دارد. برترین گل زن این لیگ رابرت لواندوفسکی با 10 گل و بهترین دروازه بان رومان بورکی با 3 کلین شیت می باشد. دورتموند 4 بازی از 5 بازی و بایرن تمام 5 دیدار قبلی خود را برده است.

#
تیم
بازی
برد
تساوی
باخت
امتیاز
1
34
24
6
4
78
2
34
19
8
7
65
3
34
20
4
10
64
4
34
17
10
7
61
5
34
16
12
6
60

میشائل تسورک مدیر ورزشی دورتموند در کنفرانس خبری قبل از بازی گفت:

همیشه در هنگام بازی با بایرن مونیخ انگیزه بسیار بزرگی وجود دارد. ما به خود ایمان داریم و می خواهیم به هر قیمتی که شده برنده این دیدار شویم.

وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که دو دیدار گذشته بین این دو تیم بسیار برابر و نزدیک بوده و در آخر بازی با تفاضل یک گل برنده مشخص شده است.

دورتموند دیدار قبلی در بوندسلیگا نتیجه را 1 بر 0 و در سوپرجام این فصل با نتیجه 3 بر 2 با گل دقایق پایانی نتیجه را واگذار کرده است.

در ادامه لوسین فاوره گفت:

دو دیدار قبلی ما مقابل بایرن خوب بود. ما باید دیدار قبلی لیگ را حداقل 1 بر 1 مساوی میکردیم و در سوپرجام هم بازی خوبی انجام دادیم. ما باید عملکرد بهتری هم داشته باشیم و خیلی خوب دفاع کنیم.

میشائل تسورک باور دارد که سیاه و زرد ها در مسیر درستی هستند:

رویکرد اخیر ما رویکرد درستی بوده است. و اکنون واضح است که ما می خواهیم بایرن را شکست دهیم.

دورتموند 4 بازی است که نوار کلین شیت خود را ادامه می دهد. فاوره درباره عملکرد دفاعی تیمش گفت:

آنچه اهمیت دارد این است که همه در حال دفاع هستند. این مهمترین چیز است، ما همیشه در مورد دفاع صحبت می کنیم، اما یک تیم باید با هم دفاع کند. این امر با مهاجمین شروع می شود.

وضعیت خط دفاعی دورتموند همچنان نامشخص است. شک های زیادی پیرامون امره جان و متس هوملس وجود دارد. امره جان ویروس کرونا را شکست داده و روز 5 شنبه به تمرینات بازگشت. هوملس مجبور شد به دلیل مصدومیت در برابر آرمینیا بیله فلد تعویض شود. اما اینکه در درکلاسیکر حضور دارد یا نه ساعاتی قبل از بازی معلوم خواهد شد. فاوره درباره جان گفت:

ما نباید فراموش کنیم که او مدتی است که بازی نکرده است. اما او (در تمرینات) خوب عمل می کند.

اما در طول بازی، همه نگاه ها به مهاجم دو تیم خواهد بود. یک سمت ارلینگ هالند و سمتی دیگر رابرت لواندوفسکی. میشائل تسورک درباره مقایسه آن دو گفت:

آنها دو مهاجم در دو سبک مختلف هستند. هردو دوازه را گل باران می کنند. اما به دلیل تفاضل سنی آنها نباید مقایسه شوند. ارلینگ تقریبا وسواس موفقیت دارد. او با اشتیاق خود کمک شایانی به ما می کند.
هالند در بوندسلیگا 5 گل به ثمر رسانده است و در دیدار با کلاب بروژ دو گل زد. لواندوفسکی در بوندسلیگا موفق شده 10 به ثمر برساند. همچنین او در لیگ قهرمانان دو گل زده است.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید