| | |

کنفرانس یولیان ناگلسمن سرمربی بایرن مونیخ

در مورد وضعیت بازیکنان:

«سرژ و جمال تمرینات خود را از سر گرفته اند. کینگ هنوز گزینه ای برای فورث نیست، اما خوشحالیم که او دوباره به میدان می رود. کوکو تولیسو نیز گزینه ای برای بازی نیست، اما در حال بهتر شدن است. دیروز لوکاس کمی مشکل زانو داشت اما امروز برگشت.

کریستین فروختل جانشین اسون اولریش در ترکیب تیم می شود.»

 

در مورد بازی امروز:

«اهداف دو تیم کاملا متفاوت است. فورث به تازگی به دسته اول صعود کرده است و به راحتی نمی تواند خود را در لیگ تثبیت کنند. ما مدعی قهرمانی هستیم و می خواهیم برنده شویم. ما در صدر جدول هستیم و می خواهم آنجا بمانیم

Image

این تیم در این هفته تمرین پرتاب اوت انجام داد …

ناگلزمان :

«این ایده دینو تاپمولر بود که مسئول ضربات ایستگاهی است. پرتاب اوت مهارت خاصی است زیرا بازیکنی که آن را انجام می دهد بیرون از زمین است و شما یک بازیکن کمتر دارید. تمرین این وضعیت مهم است.

30 درصد از گل ها از طریق ضربات ایستگاهی به ثمر می رسد و پرتاب اوت نیز بخشی از آن است. ما در بازی مقابل بوخوم این کار را خیلی خوب انجام ندادیم، بنابراین ما راه حل های بهتری می خواهیم. از طرف دیگر بازیکنان از این مساله بسیار استقبال کردند.»

 

آیا در بوندس لیگا شکاف کیفی وجود دارد؟

ناگلسمن: «در همه لیگ ها و همه زمینه ها، یک نفر همیشه موفق تر از دیگران است. دیگران باید کار و تلاش کنند. همه باید در حد توان خود تلاش کنند. من همیشه این کار را قبلا امتحان کرده ام. ما حریفان بزرگی داریم که ما را به چالش می کشند.»

Image

در مورد شایعات پیرامون رودیگر :

«من طرفدار صحبت کردن در مورد بازیکنان تحت قرارداد در باشگاه های دیگر نیستم و ما خارج از دوره نقل و انتقالات هستیم. او یک ملی پوش آلمان است و عملکرد بسیار خوبی دارد. توماس توخل به او کمک کرد تا به بهترین سطح خود برسد.»

 

آیا فردا سابیتزر می تواند احتمالا در جناح تیم در ترکیب اولیه باشد؟

«سابیتزر می تواند در جناح تیم بازی کند. بازی در جناحین بهترین پست او نیست. او در مرکز بهتر است. او تازه در اینجا کار خود را شروع کرده است. او گزینه ای برای ترکیب اصلی است.»

 

آیا فردا موسیالا – گنبری فیکس هستند؟

«سرژ و جمال هر دو می توانند بازی کنند، اما باید تا فردا [امروز] منتظر بمانیم تا ببینیم آیا واکنش هایی نسبت به تمرین وجود دارد یا خیر. ما هفته آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم. احتمال اینکه فردا آنها در ترکیب اولیه باشند بسیار کم است.»

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید