کونته میلان
| | | | | | |

کونته سرمربی تاتنهام: بازی متعادل با یک حادثه به نفع میلان تمام شد

فوتبال724- آنتونیو کونته اصرار دارد که بازی “متعادل” با میلان به دلیل یک اتفاق برد، اما هشدار می دهد که “این فقط اولین دور رفت است” برای تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا.

اسپرز با مشکلات متعدد مصدومیت به سن سیرو آمد و این نشان داد، زیرا آنها برای ایجاد موقعیت های گل واقعی سخت تلاش می کردند.

آنها در هفت دقیقه ابتدایی بازی زمانی که تئو هرناندز با ضربه سر کریستین رومرو را شکست داد و پس از دو سیو فریزر فورستر، براهیم دیاز موفق شد توپ را از خط عبور دهد.

کونته به مدیاست گفت:

این یک مسابقه فشرده بود که در شرایط یکسان انجام شد، بسیار متعادل بود، بدترین خطای ما دریافت آن گل بعد از 5 دقیقه بود و فکر می کنم می توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم.

از آنجا، برای میلان راحت تر بود که دفاعی تر بازی کند. ما برای یافتن فاصله بین خطوط، مخصوصاً با شماره 10 خود، به سختی تلاش کردیم، اما فکر می‌کنم این یک رویارویی متعادل بود که توسط یک حادثه مشخص شد.

ما به خوبی می دانیم که صعودکننده در مجموع دو بازی مشخص می شود، بنابراین این فقط دور اول است. ما می دانیم که هر دو تیم بازیکنان مصدوم داشتند و کمی در شرایط اضطراری قرار داشتند.

به میلان احترام می‌گذارم، زیرا این به آنها برتری در بازی دوم می‌دهد.

این روسونری ها بودند که بهترین موقعیت ها را داشتند، شارل دکتلار و مالیک چاو دو ضربه سر آزاد از فاصله نزدیک به بیرون زدند، در حالی که رومرو خوش شانس بود که بلافاصله پس از شروع نیمه دوم، از دریافت کارت قرمز مستقیم به خاطر تکل خشن روی مچ پای ساندرو تونالی فرار کرد.

اسپرز در این بازی مجبور شد با هافبک های جوان اولیور اسکیپ و پاپ ماتا سار شروع کند و او احساس می کند عملکرد آنها در اینجا یک تقویت کننده واقعی روحیه بود.

فکر می‌کنم آنها بسیار مثبت بودند و برای کسی آسان نبود که در این فضا مقابل 80000 هوادار بازی کند که سروصدای زیادی در اطراف بازی ایجاد کردند. آنها می توانستند تحت تأثیر منفی قرار بگیرند، اما من از واکنش آنها بسیار راضی هستم و این به من اطمینان بیشتری برای آینده می دهد، زیرا در ادامه فصل فکر می کنم ما اسکیپ و سار را داریم، به علاوه هویبرگ زمانی که بازگشت.

کونته به عنوان یک مربی سابق اینتر و یوونتوس، در بازگشت به استادیوم جوزپه مه آتزا به ناچار مورد تمسخر تماشاگران قرار گرفت.

این بخشی از بازی است، کاری که هواداران انجام می دهند، بنابراین ما فقط باید نه توهین، بلکه یک تمسخر را بپذیریم. من هرگز مربی میلان نبودم، همیشه حریف آنها در یوونتوس و اینتر بودم، بنابراین رقابت و تمسخر اجتناب ناپذیر است. من فکر می کنم که در محدوده مناسب بود.

دوباره می‌خواهم به میلان تبریک بگویم، زیرا آنها در فصل گذشته کار خارق‌العاده‌ای انجام دادند و همه آن را با هم انجام دادند، از جمله با هواداران.

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید