گواردیولا
| | |

مصاحبه پپ گواردیولا قبل از بازی منچستر سیتی و لایپزیگ در مرحله گروهی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴

فوتبال۷۲۴ – دو تیم لایپزیگ و منچستر سیتی امروز در مرحله گروهی مقدماتی هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت .سیتی در سال قبل توانست به راحتی از سد تیم آلمانی عبور کند ولی پپ امروز میگوید شرایط متفاوت است

پپ گواردیولا در مورد درگذشت اسطوره سیتی فرانسیس لی و تاثیر او :

🎙 او بخشی از آنچه هستیم را شکل داده. واقعیت این است که روز به روز ما به خاطر افرادی مانند فرانی لی، کالین بل، مایک سامربی، مردم نسل گذشته اینجا هستیم .آنها به ساخت منچستر سیتی کمک کردند. همسر

پپ گواردیولا در مورد برنامه‌های سفر :

🎙دیر رسیدن مشکلی نیست. مشکل این است که پرواز امن است، مشکلی نیست. مقامات می‌گویند قبل از پرواز خطرناک است، بنابراین ما تمرین را طولانی‌تر می‌کنیم، ناهار را طولانی‌تر می‌کنیم. وقت استراحت و بعد سفر کردیم

پپ گواردیولا درباره مصدومین :

🎙”آنها احساس بهتری دارند. برناردو [سیلوا] بهتر از جان [استونز]. هر دو سفر می کنند و ما بعدا تصمیم می گیریم [آیا آنها مقابل لایپزیگ بازی کنند یا نه…خیلی خوشحالم که برگشتند. جان [استونز] یک دقیقه در این فصل بازی نکرده است، برناردو [سیلوا] مصدوم شد و دختر زیبایش به دنیا آمد، اما آنها برگشتند و این خبر خوبی برای ما است. …”

پپ گواردیولا در مورد اینکه آیا پیروزی 7-0 سیتی در فصل گذشته مقابل لایپزیگ تأثیری بر دیدار این هفته داشته است یا خیر: ”

🎙و ما بعد از این بازی 1-1 مساوی کردیم. این یک بازی دیگر است، یک رقابت دیگر. این یک بازی واقعا خوب برای ما بود، ما یک بازی باورنکردنی در خانه داشتیم، ما احساسی در استخوان هایمان داشتیم، ما می خواستیم دوباره فینال #UCL کنیم و این کار را کردیم…”الان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است، کاملا متفاوت است. آنها کارهای بسیار خوبی انجام می دهند، مدلی که به فضا حمله می کنند، ما سعی می کنیم مراقب باشیم زیرا اگر نتیجه بگیریم برای رسیدن به جام گام بزرگی برای ما خواهد بود.

پپ گواردیولا در مورد هالند :

🎙”او موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت. با وجود مدافعان بیشتر در آنجا کار سخت تر است، اما نه فقط برای او برای هر بازیکنی. اگر موقعیت هایی که او داشته و گل هایی که به ثمر رسانده را ببینید،متوجه میشود او در همان سطح فصل قبل است

پپ گواردیولا در مورد بازی‌های خارج از سیتی :

🎙”این چیزی است که هست. بسیاری در خارج از خانه خوب هستند، بسیاری در خانه. تقویم قرعه‌کشی را دیکته می‌کند و ما خود را وفق می‌دهیم…”

پپ گواردیولا در مورد VAR:

🎙”داوران VAR در نقش های اصلی هستند… “و کار داوران را تغییر داد زیرا حالا آنها تصمیم نمی گیرند، بلکه به VAR می رود. من احساس لیورپول را درک می کنم اما روسای داوران تصمیم می گیرند.”

پپ گواردیولا در مورد ایده هایی برای بهتر کردن VAR:

🎙 “نه. من در آن حرفه ای نیستم که بتوانم آن را به بهترین شکل اعمال کنم. من درگیر آن نیستم و اهمیتی نمی دهم. ما باید به افراد وی ای آر تکیه کنیم. همه می دانند که آنها این کار را کردند. یک اشتباه کردند و لیورپول عواقب بزرگی از آن متحمل شد

پپ گواردیولا در مورد شکست مقابل ولوز:

🎙 “ما دو شوت به سمت دروازه داشتیم که گل خوردیم و باختیم، فوتبال همین است. ما باید پیشرفت کنیم، اساس کاری که فصل گذشته انجام دادیم استونز، رودری، برناردو، دی بروینه گوندوگان، گریلیش و آنها بود.

پپ گواردیولا درباره بازیکنان

🎙 “متئو [کواچیچ]، جولیان [آلوارز] شگفت‌انگیز بودند، من نمی‌توانستم انتظار بیشتری از این داشته باشم. جرمی [دوکو نیز]. اما برخی هستند که دقیقاً می‌دانند باید چه کاری انجام دهند زیرا این کار را انجام داده‌اند. هفت سال اینجا، من نفس می کشم و آنها می دانند که چه کار کنند…”

پپ گواردیولا درباره بازی

🎙 “ما باید به بازی لایپزیگ، آرسنال برویم. قرار نیست جام لیگ برتر را در وولوز ببریم یا آن را از دست بدهیم. ما بارها عقب بودیم. به اصول خود برمیکردیم و یاد میگیریم.گاها بازیکنان از کاری که آنها تاکنون انجام داده اند راضی نیستید و باید ادامه دهند. “غذای خوب برای پختن به زمان نیاز دارد، نیم ساعت و یک ساعت.این مثل مایکروویو نیست…”

پپ گواردیولا درباره خودرو خود:

من از طرفداران توتو ولف و مرسدس هستم…

پپ گواردیولا در مورد گواردیول:

🎙از کاری که او در تیم انجام داده بسیار خوشحالم.او زمان زیادی برای تمرین با ما ندارد، اما ما واقعا تحت تاثیر قرار گرفته ایم. او می تواند در دفاع میانی، دفاع چپ، هافبک بازی کند… تاثیر او بسیار زیاد است. ما واقعاً خوشحال هستیم. تحت تاثیر او در داخل و خارج از زمین قرار گرفتم…”

پپ گواردیولا درباره بایرن و پیروزی لایپزیگ در پوکال :

🎙 “آنها پوکال را می‌برند، همیشه در لیگ قهرمانان ، نبرد با بایرن [مونیخ] دشوار است، اما آنها همیشه آنجا هستند. من این را تحسین می‌کنم و سعی می‌کنم همین کار را در سیتی انجام دهم…”

پپ گواردیولا درباره ساختار تجاری لایپزیگ

🎙 “آنها بازیکنان را توسعه می دهند و می فروشند تا به یکی از ثروتمندترین باشگاه های جهان تبدیل شوند. به همین دلیل است که آنها موفق هستند زیرا آنها یک استراتژی روشن دارند و هر سه بخش در یک مسیر حرکت می کنند.”

پپ گواردیولا در مورد ساختار مدیریت لایپزیگ:

🎙”هیئت مدیره انها می‌دانند که چگونه می‌خواهند بازی کنند، سرمربی آن‌طور بازی می‌کند و بازیکنان برای آن قرارداد امضا می‌کنند. در لایپزیگ، سالزبورگ و بسیاری از تیم‌های ردبول، آنها می‌دانند که برای سال‌ها چکار کنند و این مهم نیست. بعد از همه مدیران، آنها سبک خود را بازی می کنند…”

پپ گواردیولا در مورد دعوت ملی نروژ از اوسکار :

🎙”واکنش من، به او گفتم، “تو باید یک بطری شراب برای سرمربیت بیاوری، برای من!” من به تو کمک کردم تا آنجا باشی.”شوخی را کنار بگذاریم ، من برای او بسیار خوشحالم. در مرحله بعدی، امیدوارم سولباکن متوجه شود که چقدر خوب است، چقدر پسر خوبی است. بازی با ارلینگ، اودگارد، همه بازیکنان بزرگ و خوبی که نروژ دارد. این برای او خوب است، همه ما واقعاً برای او خوشحال هستیم!”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید