| | | | | |

از رفتن ژیرود تا آمدن زیاچ نگاهی گذرا به تغییرات در‌چلسی

ژیرود باید تصمیم بگیرد
ژیرود در پنجره نقل و انتقالات ژانویه میلادی خواستار ترک چلسی بود ، اما مهاجم فرانسوی اکنون می تواند با تصمیم به تمدید قرارداد خود در استمفورد بریج در تابستان ، فصل دیگری را در چلسی باشد.

منابع نزدیک به این مهاجم معتقدند که مذاکرات اولیه بین دو طرف بر سر یک قرارداد جدید صورت گرفته است ، اگرچه انگلیس همچنان در حال مهار ویروس و تعطیل است.

ژیرود یکی از چهار بازیکن چلسی است که قرار است در پایان فصل 2019/20 از تیم خارج شود ، اما آبی‌ها در فکر ارائه یک پیشنهاد یک ساله به او هستند.

ژیرود با عدم ترک استمفورد بریج در ژانویه ، جای خالی تامی آبراهام مصدوم را در هفته های اخیر پر کرد و در مقابل اورتون و تاتنهام هاتسپور گلزنی کرد.

حرکت دورتموند برای تورس می تواند خوب باشد
بر اساس گزارش ها ، بوروسیا دورتموند مذاکراتی را با والنسیا برای انتقال فران تورس انجام داده است که چلسی می‌تواند در بخدمت گرفتن سانچو همچنان امیدوار بماند.

به گزارش فوتبال724به نقل از نشریه گل باشگاه دورتموند نظردارد که بازیکن زیر 23 سال اسپانیا به عنوان جایگزین ایده آل سانچو در صورت تصمیم اوبرای ترک وستفالن استادیون در تابستان امسال معرفی کرده است.

انتظار می رود سانچو مورد علاقه چلسی ، لیورپول و منچستریونایتد و بسیاری از تیمهای لیگ برتر باشد.

چلسی حتی پس از اتمام توافق با حکیم زیاچ ، قصد دارد با سانچو بتوافق برسد. آینده ویلیان و پدرو در استمفورد بریج نامشخص است.

میسون مونت ، هافبک چلسی در مورد لحظه ای که فهمید ابی‌ها قراردادی با زیاچ امضا کرده‌اند گفت حکیم زیاچ “کلاسی جهانی” دارد.

زیاچ تابستان امسال از آژاکس ، به استمفورد بریج منتقل خواهد شد

مونت با خوشحالی در مورد هم تیمی جدید خود صحبت کرده و از تجربیات خود در برابر زیاچ در زمانی که برای یک فصل به صورت قرضی برای ویتس آرنم(لیگ هلند) بازی کرده بود ، صحبت کرده است.

مونت گفت:

” دو سال پیش من به صورت قرضی در هلند بودم ، درنتیجه من کمی در مورد او می دانم و بدیهی است که میدانم او چقدر بازیکن خوبی است.باید بگویم او بازیکن شگفت انگیز دیگری در سطح جهانی است و‌ خوشحالم به این باشگاه پیوسته است. من برای بازی با او لحظه شماری میکنم ، با او تمرین میکنم و امیدوارم با او بازی کنم. ”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید