| |

مصاحبه توخل قبل از بازی چلسی و منچستریونایتد ، هفته سیزدهم لیگ برتر

به گزارش فوتبال ۷۲۴ شاگردان توماس توخل درهفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف تیم آینده رالف رانگنیک یعنی منچستریونایتد می‌روند

 

توخل که زمانی در سنین ۲۰سالگی شاگرد رانگنیک بود در این کنفراس به این شخصیت تاثیرگذار فوتبال آلمان اشاراتی کرد

توخل بروزرسانی درباره آخرین اخبار تیم انجام داد و گفت 🔻

“کووا هنوز برای بازی یکشنبه در دسترس است. انگولو کمی زانوی خود را مقابل یوونتوس پیچاند و احساس بهتری دارد اما به نظر می رسد او برای چند روز از میادین دور خواهد بود. ما هنوز کمی امیدواریم اما تقریباً اگر موفق شود معجزه است. بن‌چیلول نیز بیرون است و مشکلاتی در پا دارد، و تصمیم بر این است که آن را محافظه کارانه درمان کنیم. اگر او موفق شود و در دسترس باشد یا نیاز به جراحی داشته باشد، اطلاع رسانی میکنیم

 

توخل در‌جواب به این سوال که رالف رانگنیک چه چیزی برای منچستریونایتد به ارمغان خواهد آورد گفت 🔻

 

“او به من کمک زیادی کرد . او مربی من بود و یکی از چهره های اصلی بود که مرا متقاعد کرد تا مربیگری کنم. او در این زمان تاثیر زیادی روی همه ما داشت زیرا او به ما نشان داد که مهم نیست مدافعان مهاجمین را در بازی ها تا درب توالت دنبال کنند.همیشه احساس می شد که مدافعان در بازی ها مهاجمان را دنبال می کنند.

توخل در‌جواب به سوال که آیا لوفتوس چیک اکنون تمام پتانسیل خود را نشان می دهد؟🔻

 

“من همیشه او را دوست دارم و آن را تکرار می‌کنم مخصوصا وقتی پتانسیل او را می بینم و فکر می کنم او حد پتانسیل خود را می داند. از آنجایی که او یک بازیکن آکادمی بود، همه از پتانسیل او آگاه بودند و اکنون باید آن را به همه نشان دهد. همه در استادیوم باید بدانید که روبن چقدر خوب و قوی است این مرحله بعدی برای او است.
این کاری است که او انجام می دهد زیرا در غیر این صورت بازی نمی کرد. این در مورد عملکرد است و او شایسته بازی است. او در رقابت با متئو، انگولو، جورجینیو، سائول است، او دقایقی در زمین مسابقه در سخت ترین رقابت ها برای بازی کسب میکند .
من از روبن خوشحالم، او بخشی از یک عملکرد فوق العاده [در مقابل یوونتوس] بود و این چیزی است که ما از او انتظار داریم.

توخل در‌جواب به سوال که بن چیلول چقدر مصدومیت دارد؟ 🔻

“هیچ وقت لحظه خوبی برای مصدومیت وجود ندارد. این را شخصاً تجربه کردم و لحظه بسیار بدی است . او بسیار درگیر و پر از اعتماد به نفس بود. او در پیروزی های ما بسیار مهم بود. ما بسیار ناراحت هستیم اما او در حال حاضر بسیار مثبت اندیش است و بدن او به اولین درمان ها و آسیب واکنش مثبت نشان داده است.

توخل در‌جواب به سوال که آیا از فرم منچستریونایتد شگفت زده شده اید؟🔻

“من هرگز کسی را در این بازی رد نمی کنم. آنها باشگاه بزرگی هستند و بازیکنان باتجربه ای دارند. ما نباید به آنها اجازه دهیم بازی کنند و ما این کار را انجام می دهیم، ما استعداد این بازیکنان را خواهیم دید زیرا آنها در بالاترین سطح هستند.”

 

توخل در‌جواب به سوال که آیا روملو برای شروع آماده است؟ 🔻

 

احتمال اینکه او شروع کند خیلی زیاد نیست .ما نمی‌توانیم مطمئن باشیم که در مسابقه چه اتفاقی می‌افتد و باید تعادل را برای بازی دادن و رقابت ،آنهم برای 90 دقیقه پیدا کنیم.

توخل در پاسخ به این سوال که امسال چه تفاوتی با سال گذشته دارد؟ 🔻

“این یک ماراتن است و هنوز تمام نشده است. ما این مسابقه را به عنوان شکارچی شروع کردیم و قبل از پایان مسابقه ما شکارچی خواهیم بود. اگر بتوانیم کل مسابقه را از کسانی که برای پیروزی رقابت می کنند جلوتر بمانیم، این همان چیزی است که کار می کنیم و رویا داریم. این همان چیزی است که ما برای آن مصمم هستیم، چرا هر روز با تمام انرژی به کوبهام می آییم.
هنوز راه درازی در پیش است و جاده تغییر نمی کند. منچستریونایتد و لیورپول به ما نشان دادند که برای حضور مداوم در بالاترین سطح چه چیزی لازم است و ما باید این کار را انجام دهیم.”

توخل در پاسخ به این سوال که از اینکه بازیکنان آکادمی خوب هستند شگفت زده شده اید؟🔻

 

تعجب کردم، نمی‌دانم، اما خیلی سریع در تمرین دیدیم که ما بچه‌های خیلی خوبی اینجا داریم. این موضوع را نه تنها برای من به عنوان مربی بلکه برای هوادارانش خاص می کند.”

 

توخل در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال تصور می کردید همه چیز به این خوبی پیش برود؟🔻

 

“نه، اما شاید این چیز خوبی باشد. ما فرصتی برای فریب خوردن نداشتیم. تصور چنین چیزهایی بسیار سخت بود زیرا تصمیم سریع بود و ما 8 امتیاز از لیورپول عقب بودیم.”
من خیلی تعجب کردم که در حال حاضر 50 بازی انجام شده، 50 بازی به نظر نمی رسد. زمان خیلی سریع گذشت و تا اینجا یک سفر فوق العاده بود. امیدوارم بسته های 50 تایی بیشتری بسازم که بتوانم به آنها اضافه کنم”

توخل در پاسخ به این سوال که زمان خوبی برای بازی با منچستریونایتد است گفت 🔻

 

نمی‌دانم آیا زمان خوبی برای بازی با تیم‌ها است یا نه، زیرا این بدان معناست که ما چیزی می‌دانیم یا چیزی را پیش‌بینی می‌کنیم.
ما آماده چالش‌های بزرگ هستیم و می‌خواهیم در بالاترین سطح بازی کنیم. ما می خواهیم یک نکته را ثابت کنیم. ما به تازگی از یک مسابقه سخت آمده ایم و اکنون به بازی بعدی می رویم. یکشنبه دوباره در بالاترین سطح به چالش کشیده می‌شویم.”

نوشته‌های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید